W okresie od maja 2013 roku do maja 2014 roku tablety Prestigio były w Polsce trzecią najpopularniejszą marką tego typu urządzeń. Pokonały je tylko produkty Samsunga i Lenovo. W okresie od maja 2013 roku do maja 2014 roku tablety Prestigio były w Polsce trzecią najpopularniejszą marką tego typu urządzeń. Pokonały je tylko produkty Samsunga i Lenovo. Jak czytamy w materiale prasowym producenta, w wymienionym wyżej okresie Polacy kupili 1,629 mln sztuk tabletów. Prestigio miał 7% udziału w tej sprzedaży, co dało mu trzecią lokatę zestawienia. W kategorii urządzeń 8-calowych, Prestigio wypadł jeszcze lepiej, zajmując 1 miejsce z 36% udziałem. W ofercie Prestigio znajdują się tablety o przekątnych ekranu od 7 do 10,1 cala, bazujące na chipsetach Qualcommu, Intela czy Mediateka, pracujące pod kontrolą systemów Android, Windows 8.1 i Windows 8.1 Pro.