IDC: Rynek tabletów nadal będzie się rozwijał

Z analiz IDC wynika, że to tablety będą kluczowym elementem cyfrowej transformacji firm. Dwie trzecie ankietowanych firm zakłada zakup tego typu urządzeń w najbliższym czasie.

Lech Okoń (LuiN)
11
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
IDC: Rynek tabletów nadal będzie się rozwijał

Z analiz IDC wynika, że to tablety będą kluczowym elementem cyfrowej transformacji firm. Dwie trzecie ankietowanych firm zakłada zakup tego typu urządzeń w najbliższym czasie.

IDC przeprowadził wywiady z ponad 1500 przedstawicielami firm odpowiedzialnymi za IT i planowanie w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Szwecji. 60% z nich zadeklarowało, że tablety są częścią strategii mobilnej ich firm, a ponad dwie trzecie osób potwierdziło, że planowany jest w najbliższym czasie zakup tabletów.

Chociaż na rynku konsumenckim w przypadku tabletów można mówić o nasyceniu, tablety i urządzenia 2-w-1 w dalszym ciągu są w centrum uwagi firm i instytucji. Szczególnie tego typu sprzętem zainteresowane są podmioty zajmujące się takimi dziedzinami jak edukacja, hotelarstwo, administracja, lecznictwo czy transport, które umieściły tablety w gronie trzech najważniejszych planowanych wydatków na IT.

Dalsza część tekstu pod wideo