AirPods Pro wadliwe - Apple przestał udawać, że wszystko jest OK
Apple pod naciskiem niezadowolonych klientów w końcu poddał się. Słuchawki AirPods Pro są wadliwe i jest to wada sprzętowa. Aktualizacja oprogramowania nie pomoże.

Apple AirPods Pro mają problemy z dźwiękiem
Brak basu, wysoki poziom hałasu otoczenia pomimo aktywnej funkcji ANC, trzeszczenie i statyczne dźwięki, nasilające się w głośnym otoczeniu, podczas ćwiczeń czy podczas rozmowy telefonicznej. Wszystkie te grzechy jednym tchem wymienia Apple na specjalnej stronie wsparcia.
Producent zapewnia, że problem dotyczy jedynie niewielkiej puli urządzeń, z drugiej jednak strony problem dotyczy urządzeń wyprodukowanych przed październikiem 2020 roku. Tak jest - wadliwe okazać mogą się praktycznie wszystkie do tej pory wyprodukowane AirPods Pro.



Moje słuchawki AirPods Pro mają wadę, co robić?
Problem należy zgłosić na stronie wsparcia Apple'a, pod tym adresem. Apple wymieni bezpłatnie lewą, prawą lub obie słuchawki. Wada musi być jednak zweryfikowana przez autoryzowany serwis.
Na wymianę macie 2 lata od zakupu słuchawek, niezależnie od okresu obowiązywania gwarancji - jeśli więc problem pojawi się dopiero po dłuższym użytkowaniu sprzętu, macie jeszcze trochę czasu.
Gdzie kupić AirPods Pro, by nie mieć problemów?
Jedynym rozsądnym wyborem jest w tej chwili sklep Apple'a. Inni dostawcy sprzętu producenta mogą mieć jeszcze u siebie słuchawki wyprodukowane przed październikiem 2020 roku. Jeśli zamierzasz dokonać zakupu w innym miejscu, warto zapytać sklep o datę produkcji.