TikTok z nowym narzędziem. Zaleją nas te dziwne awatary?

Nowe narzędzie TiktToka obejmuje cyfrowe awatary oparte na algorytmach sztucznej inteligencji. Marki mogą je kopiować do woli i wykorzystywać w sprzedaży swoich produktów w wielu językach. 

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
TikTok z nowym narzędziem. Zaleją nas te dziwne awatary?

TikTok pełen awatarów ruszających ustami?

TikTok może wkrótce zostać zalany reklamami, zawierającymi cyfrowe awatary. Ta popularna platforma społecznościowa w maju poszerzyła pakiet reklamowy o TikTok Symphony. To pakiet kreatywny, pomagający markom łączyć reklamy generowane przez sztuczną inteligencję. Teraz TikTok rozwija to narzędzie i wprowadza generatywne awatary AI z funkcją dubbingu dla marek i twórców. 

Dalsza część tekstu pod wideo
@tiktoknewsroom

Introducing Symphony Digital Avatars, to help creators and brands captivate global audiences and deliver impactful messages in an immersive and authentic way. Check out our Newsroom to learn more.

♬ original sound - TikTok Newsroom

Do dość atrakcyjna opcja, umożliwiająca użytkownikom Symphony używanie cyfrowych awatarów do działań związanych z marką. Mamy do wyboru awatary standardowe które są na licencji i są tworzone z udziałem płatnych aktorów, oraz awatary niestandardowe tworzone na podobiznę twórcy lub ambasadora marki.

TikTok z nowym narzędziem. Zaleją nas te dziwne awatary?

Awatary standardowe są tworzone z nagrań prawdziwych aktorów, przy czym użytkownik może wybrać głos i akcent oparty na sztucznej inteligencji. Narzędzie to może dubbingować aktorów głosami w wielu językach i naśladować ruchy ust w danym języku. 

Awatary niestandardowe klonują podobieństwo twórców treści lub rzeczników marki i mają te same zdolności wielojęzyczne co boty standardowe. Możliwości tych awatarów są obecnie testowane na wybranej grupie użytkowników. Jeszcze nie są one do końca idealne.