Santander Bank odłączy część klientów. Jest nowy wymóg
Niektórzy klienci Santander Bank Polska mogą dzisiaj stracić dostęp do bankowości mobilnej. To wina starej aplikacji, która została wyłączona.

Santander Bank Polska od początku września zaczął udostępniać swoim klientom nową wersję aplikacji mobilnej. Ta wprowadza wiele nowości. Jednak wszyscy ci, którzy jej nie zaktualizowali, mogą mieć dzisiaj problem — informuje serwis Cashless.pl.
Nowa aplikacja Santander
Santander Bank Polska na dzisiaj zaplanował wyłączenie starej aplikacji mobilnej. Wszyscy użytkownicy, którzy nadal z niej korzystają, nie będą w stanie zalogować się do bankowości mobilnej. Przy próbie dostania się na konto wyświetli im się komunikat o konieczności pobrania nowej wersji aplikacji.



Na szczęście nie jest to wielki problem. Prawdopodobnie dużej części osób aplikacji zaktualizowała się automatycznie. Jeśli tak się nie stało, to wystarczy przejść do Sklepu Play na Androidzie lub App Store na iOS i stamtąd pobrać najnowszą wersję appki. Ta, jak twierdzi Santander, przygotowana została także we współpracy z polskimi ekspertami i chociaż powstała z myślą o kilku rynkach, to ma być lokalnie dostosowana.