Zaktualizuj aplikację PKO BP. Są przydatne nowości
PKO Bank Polski udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej IKO. Pojawiły się w niej trzy nowości, a dodatkowo kolejna znalazła się w serwisie iPKO.

W najnowszej aktualizacji aplikacji IKO Bank PKO wprowadził parę zmian, które mogą ułatwić codzienne korzystanie z bankowości elektronicznej. Nie są to nowości rewolucyjne, ale przydatne, a cześć klientów może ich nawet nie zauważyć, więc tym bardziej warto o nich wspomnieć.
Po pierwsze od teraz w aplikacji IKO użytkownik może zlecić krajowe przelewy walutowe z konta oraz na konto w banku PKO, prowadzone w walucie innej niż polski zloty. W PKO klienci mogą mieć konto walutowe w 9 zagranicznych walutach: EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK i HUF. Podczas zlecenia przelewu można wybrać walutę dostępną na swoim koncie walutowym lub walutę konta, na które przelewa się pieniądze. Żeby zlecić przelew walutowy w aplikacji IKO, trzeba wybrać w niej: Płatności → Przelew na konto/Przelew własny.



Kolejną nowością jest możliwość złożenia w aplikacji IKO wniosku o dodatkowe konto osobiste. Nie trzeba więc logować się do serwisu internetowego czy kontaktować z infolinią. Żeby złożyć wniosek bezpośrednio w aplikacji IKO, trzeba zajrzeć do zakładki Oferta lub Moje produkty → Konta.
Trzecia zmiana w aplikacji IKO dotyczy opłat za usługi banki. W sekcjach Szczegóły konta i Szczegóły karty użytkownik apki banku PKO od teraz szybko sprawdzi wybrane opłaty za konto lub kartę – już nie musi ich szukać na stronie.
Nowości dostępne są w aplikacji IKO w wersji 3.146.
Zmiana również w serwisie iPKO
Nowość dotyczy także serwisu iPKO. Teraz klienci mogą w nim samodzielnie załatwić sprawy związane ze swoim zadłużeniem.
Użytkownik może zadeklarować wysokość i termin spłaty swojego zadłużenia i złożyć wniosek o rozłożenie go na raty. W tym celu trzeba wejść w: iPKO → Moje sprawy → Dyspozycje i zaświadczenia. Nowa funkcja pozwala szybko i samodzielnie wysyłać do PKO deklaracje i wnioski.