Rząd chce, by Polacy mieli tę aplikację. Ruszyła kampania
Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kolejną kampanią, która ma promować aplikację mObywatel.

Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało, że od 8 lutego ruszyła nowa kampania reklamowa, która ma promować aplikację mObywatel. Resort zdecydował się na taki krok po tym, jak dobrze przyjęta została pierwsza odsłona.
Rząd promuje mObywatela
Nowa kampania ma prezentować aplikację mObywatel jako narzędzie dostęp dla każdego, i to bez względu na wiek oraz stopni zaawansowania cyfrowego.



Kampania „mObywatel ma łatwiej” udowadnia, że cyfrowa tożsamość to coś więcej niż technologia – to rzeczywiste wsparcie w codziennych sprawach. Po sukcesie pierwszej części kampanii chcemy jeszcze bardziej zmotywować Polaków do korzystania z tego narzędzia
– powiedział Krzysztof Gawkowski, wicepremier i minister cyfryzacji.
Z aplikacji mObywatel korzysta już 8,75 mln Polaków, a przynajmniej tylu aktualnie posługuje się mDowodem. Codziennie, jak podaje resort cyfryzacji, loguje się do niej 600 tys. unikalnych użytkowników.
Kampania reklamowa jest finansowana w dużej mierze ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pn. „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”,