TikTok: Jeszcze więcej reklam w popularnej aplikacji
To było raczej do przewidzenia. Na fali rosnącej popularności aplikacji społecznościowej TikTok, jej twórcy wprowadzają nowe narzędzia, tym razem z myślą o biznesie i marketerach.

Cztery nowe narzędzia dla rekladomodawców na TikToku dają możliwość prowadzenia oficjalnego konta marki. Niektóre z nich znamy już z innych platform społecznościowych. Są również takie, których do tej pory nie oferowała jakakolwiek inna aplikacja. Wspomniane narzędzia to infeed native content, brand takeovers, hashtag challenges oraz branded lenses.



Pierwsze z nich czyli infeed native content to pełnoekranowe, kilku lub kilkunastosekundowe reklamy, które można pominąć. Pojawiać się mogą w spersonalizowanej sekcji "dla ciebie", a ich odpowiednikiem na Snapchacie i Instagramie są reklamy w relacjach. Z kolei brand takeover to pełnoekranowa reklama, która uruchamia się zaraz po uruchomieniu aplikacji. Dzięki niej marki mogą "przejmować" aplikację na jeden dzień, tworzyć zdjęcia, gify oraz wideo.
ByteDance - chińska firma stojąca za sukcesem TikTok
Tu dochodzimy do hashtag challenge, czyli akcji, w której marka może stworzyć hasztag i wyznaczać cele do spełnienia lub możliwe do zdobycia nagrody. Ostatnim narzędziem są brand lenses - czyli własny filtry tworzone przez różne marki, które są później używane przez użytkowników. Na polskim TikToku reklamy infeed native content już działają. Nie znamy jeszcze terminów udostępnienia pozostałych narzędzi.