Galerie handlowe coraz częściej wprowadzają beacony

Beacony, czyli niewielkie urządzenia emitujące sygnał odbierany przez telefony komórkowe, najczęściej obecnie wykorzystywane są przez właścicieli poszczególnych sklepów i marek.

Redakcja Telepolis
20
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Galerie handlowe coraz częściej wprowadzają beacony


Wejście beaconów jest obecnie obserwowanym trendem


Stoję na stanowisku, że powinien to być obszar, który będzie kontrolowany przez galerie. W pewnym momencie zabronią one najemcom umieszczania dowolnej ilości beaconów w swoich sklepach. Na koniec może to bowiem wywołać chaos informacyjny i być uciążliwe dla klientów. Aplikacje mogą bowiem pushować swoimi informacjami i spamować klientów. Na razie jednak zarządzający nie sygnalizują zdecydowanego i uporządkowanego podejścia tego tematu




Bez aplikacji mobilnej beacony nie działają, więc ich popularność zależy od rozwoju softu. Obecnie właściwie wszyscy jesteśmy już wyposażeni w smartfony. Trochę gorzej wygląda sytuacja, jeżeli chodzi o aplikacje. Klienci nie do końca zdają sobie sprawę z ich możliwości. Nie wszyscy też korzystają z nich tak szeroko.