VeloBank skutecznie przeszedł testy usługi BLIK Płacę Później i jako pierwszy bank w Polsce w pełni udostępnił ją klientom. W pierwszej kolejności będzie ona dostępna wyłącznie na platformie VeloMarket, wkrótce jednak ma być wprowadzona dla całego rynku e-commerce oraz w innych bankach.
VeloBank wdrożył system płatności odroczonych BLIK Płacę Później dostarczany przez spółkę Polski Standard Płatności (PSP). To nowe rozwiązanie, rozszerzające płatności BLIKIEM. Klienci banku będą mogli robić zakupy z wykorzystaniem kodu, ale w coraz popularniejszej formule „Kup teraz, zapłać później”.
Z opcji BLIK Płacę Później będą jako pierwsi korzystać klienci VeloBanku na platformie VeloMarket. W kolejnych miesiącach Polski Standard Płatności zamierza udostępnić usługę dla całego rynku e-commerce. Pilotaż usługi już we wrześniu 2022 r. prowadził też Bank Millennium. Rozwiązanie miało być też wprowadzone do końca 2023 roku w kilku innych bankach, jednak jak dotąd do tego nie doszło.
Nowe rozwiązanie pozwala użytkownikom na błyskawiczne przeprowadzenie transakcji z możliwością odroczenia płatności za pośrednictwem aplikacji mobilnej VeloBanku.
Usługa BLIK Płacę Później to możliwość odroczenia zapłaty za zakupy w internecie nawet o 30 dni. Klient VeloBanku może skorzystać – po zawarciu umowy kredytu odnawialnego z PSP – z indywidualnego limitu wynikającego z przeprowadzonej przez PSP oceny zdolności kredytowej. Maksymalny poziom tego limitu to 4000 zł.
VeloMarket to platforma zakupowa VeloBanku z 300 tys. produktów. Znajduje tam szeroki wybór produktów wspierających zdrowy styl życia (żywność, kosmetyki, artykuły sportowe), a także produkty z kategorii dom i ogród, elektronika, zabawki.
BLIK Płacę Później to niejedyna oparta o najnowsze technologie usługa udostępniona w ostatnim czasie klientom VeloBanku. W sierpniu 2023 r. bank udostępnił klientom nową wersję aplikacji mobilnej, rozszerzonej o metodę płatności Pay By Velo, która eliminuje istotną niedogodność w korzystaniu z płatności pay-by-link w trakcie zakupów online, czyli ręczne logowanie się do bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie umożliwia opłacenie zakupów dosłownie jednym kliknięciem w aplikacji.
Zobacz: Co drugi Polak ma ten problem. VeloBank przedstawia rozwiązanie
Zobacz: BLIK zdradza sekret. Chodzi o ponad 250 miliardów złotych
Źródło zdjęć: VeloBank
Źródło tekstu: VeloBank