Revolut poinformował o wprowadzeniu usprawnień w działaniu kont swoich klientów. Nie będzie ich widać gołym okiem, jednak są one dosyć istotne.
1 lipca 2022 roku Revolut Paymants UAB połączył się z Revolut Bank UAB. W rezultacie na kontach klientów Revoluta były obecne dwa rachunki, bieżący i depozytów płatnych na żądanie. Ponieważ po połączeniu obu wymienionych podmiotów wszystkie płatności i usługi bankowe są dostępne na rachunku bieżącym, ten drugi stał się zbędny. Aby nie było wątpliwości, z którego rachunku korzysta klient Revoluta, rachunek depozytów płatnych na żądanie zostanie całkowicie zdezaktywowany.
Zobacz: Revolut Pay: nowa metoda płatności. Nie musisz być klientem fintechu
Zobacz: Revolut ma nową aplikację, żółte konto i karty z rysunkami
Niniejsza zmiana nie ma praktycznego wpływu na Twoje konto Revolut, więc nie musisz podejmować żadnych dodatkowych działań. Proces usunięcia rachunku depozytów płatnych na żądanie zostanie przeprowadzony bez Twojej ingerencji. Pamiętaj też, że środki na rachunku bieżącym są chronione w takim samym stopniu jak na starym rachunku depozytów płatnych na żądanie.
– napisał Revolut w komunikacie
Rachunek bieżący jest domyślnym rachunkiem dla klientów Revoluta, więc pozostało zlikwidować rachunek depozytów płatnych na żądanie, który stał się zbędny. Zmiana ta ma zostać wykonana jak najszybciej. Revolut nie podał konkretnej daty.
Zobacz: Polacy masowo wchodzą na takie strony. Policja ostrzega
Zobacz: Drastyczna zmiana w świecie kryptowalut stała się faktem
Wszystkich głosujących: 3040
Źródło ankiety: Revolut robi porządki na kontach swoich klientów
Źródło zdjęć: Ascannio / Shutterstock.com, Revolut
Źródło tekstu: Revolut