Bank Pocztowy wydał komunikat. Lada moment nie zadziałają dwie usługi

Bank Pocztowy wystosował komunikat, informujący o planowanej przerwie w dostępie do dwóch usług. Bez obaw, to nie awaria, ale działania, mające na celu usprawnienie bankowości. Lepiej wiedzieć dokładnie co i kiedy nie zadziała.

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Bank Pocztowy wydał komunikat. Lada moment nie zadziałają dwie usługi

Przerwa techniczna - nie zadziałają dwie usługi

Bank Pocztowy zaplanował prace modernizacyjne, o czym informuje klientów na swojej stronie internetowej. Niedogodności mają wystąpić już w najbliższy weekend. Warto się przygotować ze względu na to, że w czasie przeprowadzanych prac, konsultanci Infolinii bankowej będą niedostępni. Automatyczny Serwis IVR także nie zadziała prawidłowo i to aż do niedzieli. Lepiej wziąć pod uwagę tego typu przerwę i nie planować żadnych działań związanych z tymi dwiema usługami. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Od piątku 21 listopada 2025 roku, od godziny 18:00 do soboty 22 listopada 2025 roku, do godziny 18:00 Konsultanci Infolinii Banku będą niedostępni. Jednocześnie informujemy, że od piątku od godziny 18:00 do niedzieli 23 listopada do 16:30 wystąpią także ograniczenia polegające na całkowitym braku dostępu do Automatycznego Serwisu IVR.

komunikuje Bank Pocztowy.

Bank Pocztowy gorąco zachęca, aby w trakcie planowanej przerwy, klienci korzystali z bankowości internetowej lub mobilnej. Wszelkie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów także będą przebiegały bez zakłóceń. Dostępne będą również wpłaty i wypłaty w placówkach Poczty Polskiej. 

Przypominamy też o tym, że całkiem niedawno Bank Pocztowy rozszerzył usługę Autopay w swojej aplikacji mobilnej. Od września kierowcy mogą korzystać z automatycznych płatności także na autostradzie A2, na odcinku Poznań–Konin.