Revolut rozzłościł klientów. "Doszło do błędu"
Klienci Revolut skarżą się na nowe warunki ubezpieczenia turystycznego. Fintech jednak uspokaja, że warunki nie dotyczą polskich użytkowników.

Klienci Revolut zauważyli w swojej aplikacji nowe zapisy nt. warunków ubezpieczenia podróżnego, zawartego w płatnym planie subskrypcyjnym.
Według nowego regulaminu, dostępnego w języku angielskim, ochrona obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku opłacenia podróży z konta Revolut. Dotyczy to zarówno zakwaterowania, jak i kosztów transportu. Serwis Cashless postanowił zapytać, jak to wygląda w praktyce.
Revolut tłumaczy się z błędu
Informacja, według której ubezpieczeniem są objęte tylko podróże opłacone z konta Revolut, pojawiła się polskim użytkownikom w wyniku błędu. Tak tłumaczy się fintech. W rzeczywistości jest on nieprawdziwy. Zmiany owszem wprowadzono, ale nie dotyczą one naszego rynku.
Jednocześnie Revolut zapewnia, że specjaliści z firmy XCover, która świadczy ubezpieczenie, byli odpowiednio przeszkoleni i świadomi tego, że nowe warunku nie dotyczą polskich użytkowników. Pomimo tego roszczenia złożone przez klientów w pierwszych dniach stycznia zostały poddane ponownej ocenie. Problem miał dotyczyć mniej niż 5 osób.