Revolut rozzłościł klientów. "Doszło do błędu"

Klienci Revolut skarżą się na nowe warunki ubezpieczenia turystycznego. Fintech jednak uspokaja, że warunki nie dotyczą polskich użytkowników.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
19
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Revolut rozzłościł klientów. "Doszło do błędu"

Klienci Revolut zauważyli w swojej aplikacji nowe zapisy nt. warunków ubezpieczenia podróżnego, zawartego w płatnym planie subskrypcyjnym.

Dalsza część tekstu pod wideo

Według nowego regulaminu, dostępnego w języku angielskim, ochrona obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku opłacenia podróży z konta Revolut. Dotyczy to zarówno zakwaterowania, jak i kosztów transportu. Serwis Cashless postanowił zapytać, jak to wygląda w praktyce.

Revolut tłumaczy się z błędu

Informacja, według której ubezpieczeniem są objęte tylko podróże opłacone z konta Revolut, pojawiła się polskim użytkownikom w wyniku błędu. Tak tłumaczy się fintech. W rzeczywistości jest on nieprawdziwy. Zmiany owszem wprowadzono, ale nie dotyczą one naszego rynku. 

Jednocześnie Revolut zapewnia, że specjaliści z firmy XCover, która świadczy ubezpieczenie, byli odpowiednio przeszkoleni i świadomi tego, że nowe warunku nie dotyczą polskich użytkowników. Pomimo tego roszczenia złożone przez klientów w pierwszych dniach stycznia zostały poddane ponownej ocenie. Problem miał dotyczyć mniej niż 5 osób.