Revolut wypowiedział wojnę oszustom. Nowość w aplikacji
Revolut wprowadza w Polsce funkcję In-App calls, która pomoże klientom indywidualnym zdemaskować oszustów telefonicznych i zapobiec utracie danych lub pieniędzy.

Revolut wprowadził w Polsce funkcję In-App calls. To usługa dotycząca bezpieczeństwa, która pomoże klientom indywidualnym zdemaskować oszusta i ułatwi bezpieczny kontakt pomiędzy klientem a konsultantem działu pomocy.
Oszustwa telefoniczne, podczas których przestępca udaje, że kontaktuje się w imieniu banku, to prawdziwa plaga. Ten typ ataku wymierzony jest także w klientów Revolut i choć aktualnie spadł do najniższego poziomu od 2 lat, to wciąż stanowi zagrożenie. By temu przeciwdziałać, Revolut stworzył rozwiązanie In-App calls. Jest to sposób, aby zainicjować rozmowę z konsultantem działu pomocy w bezpiecznym środowisku, wewnątrz aplikacji Revolut.



Jeśli dział pomocy będzie próbował skontaktować się z klientem indywidualnym telefonicznie, będzie to połączenie inicjowane z wewnątrz aplikacji Revolut (poza sporadycznymi wyjątkami). Rozwiązanie ma też zadebiutować niebawem w Revolut Business dla firm.
Dział pomocy do inicjowania kontaktu telefonicznego z klientem indywidualnym będzie używał aplikacji Revolut. Połączenie będzie z wewnątrz aplikacji. Jeśli klient odbierze zwykłe, nieplanowane, połączenie telefoniczne od kogoś podającego się za Revolut, najlepiej odłożyć telefon i sprawdzić w aplikacji czy dzwoniący jest tym, za kogo się podaje. Odebranie połączenia z wewnątrz aplikacji Revolut daje gwarancję, że rozmawiamy z konsultantem, a nie oszustem
Revolut w dalszym ciągu zachęca klientów potrzebujących pomocy do szukania jej za pośrednictwem funkcji czatu pomocy w aplikacji, jest to najbezpieczniejsza i najszybsza metoda rozmowy z obsługą klienta.