DAJ CYNK

VeloBank sypie nowościami w aplikacji mobilnej. Są cztery usprawnienia

Mieszko Zagańczyk

Aplikacje

VeloBank poinformował o nowościach w swojej aplikacji mobilnej. Jest już dostępny ciemny motyw, bank wprowadził też logowanie z kodem QR, jednolity PIN i płatności Pay By Velo.

VeloBank podkreśla, że koncentruje się na potrzebach osób, które w kontakcie z bankiem preferują rozwiązania mobilne. Dlatego też aplikacja na smartfony traktowana jest szczególnie, a ostatnio doczekała się czterech udogodnień. 

Pierwszym ułatwieniem jest opcja logowania się do bankowości internetowej z wykorzystaniem kodu QR. Rozwiązanie pomaga oszczędzać czas i eliminuje ryzyko, że klient zapomni lub pomyli się w haśle. Błąd w logowaniu może spowodować zablokowanie dostępu do bankowości, co stanowi problem zwłaszcza podczas różnych wyjazdów. Dzięki opcji kodu QR klucz do swoich finansów można mieć w urządzeniu mobilnym. 

Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy wejść na stronę logowania do bankowości internetowej VeloBanku, gdzie widnieje kod QR. Trzeba go zeskanować i potwierdzić operację w aplikacji. Przy pierwszym logowaniu z użyciem QR kodu na danym urządzeniu VeloBank poprosi jeszcze jednorazowo o weryfikację kodem SMS. 

Aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa aplikacji, VeloBank wprowadził jednolity kod PIN do zatwierdzania operacji w bankowości mobilnej. Taki PIN trzeba podać podczas aktywacji aplikacji na kolejnym urządzeniu. Można go też w każdej chwili zmienić w bankowości internetowej lub mobilnej, a po zmianie nowy PIN działa na wszystkich urządzeniach, na których użytkownik korzysta z aplikacji VeloBanku.

Wśród nowości w bankowości mobilnej VeloBanku pojawiła się również opcja ciemnego motywu. Klienci banku mogą samodzielnie wybrać, którą wersję wyświetlania preferują. Bank zachwala, że wersja aplikacji dostępna w ciemnym motywie została precyzyjnie przygotowana pod kątem czytelności wszystkich elementów serwisu i komfortu użytkowania.

Nowy sposób na płatności – Pay By Velo

VeloBank wprowadził też rozwiązanie, które eliminuje istotną niedogodność w korzystaniu z płatności pay-by-link w trakcie zakupów online, czyli ręczne logowanie się do bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych.

Klienci VeloBanku, którzy chcą skorzystać z autoryzowania transakcji bez logowania wybierają Pay By Velo jako metodę płatności na urządzeniu mobilnym. Potem zostają automatycznie przeniesieni do bankowości mobilnej VeloBanku. Tam mogą bezpiecznie autoryzować transakcję z poziomu aplikacji.

Zobacz: VeloBank wprowadza automatyczne płatności za autostrady
Zobacz: VeloBank ma nową aplikację mobilną. Zobacz, co się zmieniło

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock, VeloBank

Źródło tekstu: VeloBank