Zgodnie z zapowiedziami, VeloBank udostępnił klientom nową odsłonę aplikacji mobilnej. Ma być prostsza i ułatwiać korzystanie na smartfonie z usług banku – nie tylko finansowych, ale także takich jak kupno biletów komunikacji miejskiej.
W lutym VeloBank wprowadził gruntowne zmiany w swojej bankowości internetowej i wtedy też zapowiadał, że zaprezentuje nową odsłonę aplikacji mobilnej na smartfony i tablety. I tak się też stało – dziś bank poinformował, że apka jest już dostępna dla klientów. VeloBank przekonuje, że zmiany wprowadzone w aplikacji zapewniają dużą wygodę użytkowania, jest też w niej dostępny zestaw funkcji pozabankowych.
Zobacz: VeloBank z nową bankowością internetową. Zapowiada aplikację
Na pulpicie dostępne są skróty szybkiego dostępu, które ułatwiają zarządzanie finansami i zapewniają dostęp do spersonalizowanych opcji. Wchodząc do aplikacji użytkownik od razu zobaczy status swoich najważniejszych produktów, a także przejrzy pozostałe. Jednym z udogodnień jest możliwość szybkiego sprawdzenia, jakie karty są podpięte do danego rachunku – wystarczy jedno kliknięcie w ikonę, aby zobaczyć szczegóły.
Wszystkie funkcje w aplikacji są ze sobą powiązane, co ułatwia nawigację, np. po przejściu na ikonę kantoru od razu pojawia się możliwość aktywacji usługi karty wielowalutowej.
Na dole ekranu umieszczono menu z pięcioma najważniejszymi kategoriami: „Pulpit", „Finanse", „Płatności", „Usługi" oraz „Wnioski". Dzięki temu użytkownicy łatwo mogą przemieszczać się między poszczególnymi sekcjami.
Zakładka „Usługi” to nie tylko oferta bankowa, ale też pozafinansowa. Klienci znajdą tam m.in. VeloKantor online czy ofertę ubezpieczeniową, będą mogli kupić bilety komunikacji miejskiej oraz opłacić parking w kilkudziesięciu miastach, w tym m.in. Warszawie. Kolejne tego typu funkcje funkcje VeloBank będzie wprowadzał sukcesywnie. Pierwszą z nich będą VeloChwile, program, w którym klienci zbierają punkty za płatności i następnie mogą je wymienić na nagrody.
VeloBank zapewnia, że zadbał o kwestie bezpieczeństwa. W aplikacjo wprowadzono nowy sposób uwierzytelnienia, zwiększający czujność użytkowników. Przy uruchamianiu aplikacji na nowym urządzeniu po raz pierwszy odbywa się tzw. call back – zamiast wiadomości SMS, klient otrzymuje telefon z indywidualnym kodem.
Aplikacja VeloBanku została ponadto zintegrowana z CRM (customer relationship management), czyli systemem ułatwiającym zarządzanie relacjami z klientem. Ma to umożliwić najlepsze dopasowanie oferty banku do sytuacji klienta i jego aktualnych potrzeb. Każdy użytkownik aplikacji otrzyma spersonalizowane oferty, dostosowane do jego aktualnych potrzeb – co innego zobaczy osoba udająca się na wakacje, a co innego ktoś, kto kupuje właśnie pierwsze mieszkanie.
Nowa wersja aplikacji mobilnej VeloBanku jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i Huawei AppGallery.
Zobacz: VeloBank kusi pieniędzmi. Dostaniesz 600 zł zwrotu
Zobacz: Bank ING z nietypową nowością. Skorzystasz w niej w Android Auto
Źródło zdjęć: VeloBank
Źródło tekstu: VeloBank