ING Bank z nową wersją aplikacji. Nie poznasz jej
ING Bank Śląski wprowadził zmiany w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING. Zdaniem banku system nabrał nowego, przejrzystego wyglądu, użytkownicy zyskują też nowe opcje personalizacji.

ING Bank Śląski wprowadził 12 listopada zmiany w swoim serwisie bankowości internetowej oraz w aplikacji Moje ING. Teraz ma być bardziej przejrzyście, użytkownicy zyskali łatwiejszy dostęp do najważniejszych usług banku, mogą też personalizować niektóre elementy.
Zmiany objęły stronę logowania w przeglądarce:



- lepiej widać komunikaty bezpieczeństwa,
- została rozwinięta sekcja pomocy w logowaniu i aktywacji bankowości,
- klawiatura ekranowa teraz jest dostępna także dla pola loginu (a nie tylko hasła).
Zmienił się też ekran przed zalogowaniem do aplikacji:
- można się szybciej zalogować dzięki lepszemu umiejscowieniu przycisku Zaloguj,
- doszła możliwość dostosowania funkcji przez klienta,
- aktywne bilety parkingowe i na komunikację miejską są widoczne bez logowania.
Kolejne zmiany obejmują stronę główną bankowości internetowej oraz aplikacji. Przede wszystkim zostały wydzielone 3 główne sekcje:
- Moje finanse, w których widać wszystkie produkty finansowe klienta,
- Skróty, dzięki nim można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji,
- Wybrane dla Ciebie: sekcja, w której klient zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty.
W wersji przeglądarkowej widoczna będzie dodatkowo sekcja Analiza wydatków – to odświeżone podsumowanie budżetu klienta. Klient firmowy zobaczy tutaj sekcję Analiza wpływów i wydatków, a klient oferty premium samodzielnie ją spersonalizuje.
Bank wprowadził także możliwość ustawienia przez klienta skrótów do wybranych usług i dodatków. Użytkownicy zobaczą także dodatkowe wejście do widoku tabelarycznego bezpośrednio ze strony głównej i będą mogli łatwiej przełączać się między kontem firmowym, indywidualnym, a kontem maklerskim.