ING Bank Śląski wprowadził zmiany w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING. Zdaniem banku system nabrał nowego, przejrzystego wyglądu, użytkownicy zyskują też nowe opcje personalizacji.
ING Bank Śląski wprowadził 12 listopada zmiany w swoim serwisie bankowości internetowej oraz w aplikacji Moje ING. Teraz ma być bardziej przejrzyście, użytkownicy zyskali łatwiejszy dostęp do najważniejszych usług banku, mogą też personalizować niektóre elementy.
Zmiany objęły stronę logowania w przeglądarce:
Zmienił się też ekran przed zalogowaniem do aplikacji:
Kolejne zmiany obejmują stronę główną bankowości internetowej oraz aplikacji. Przede wszystkim zostały wydzielone 3 główne sekcje:
W wersji przeglądarkowej widoczna będzie dodatkowo sekcja Analiza wydatków – to odświeżone podsumowanie budżetu klienta. Klient firmowy zobaczy tutaj sekcję Analiza wpływów i wydatków, a klient oferty premium samodzielnie ją spersonalizuje.
Bank wprowadził także możliwość ustawienia przez klienta skrótów do wybranych usług i dodatków. Użytkownicy zobaczą także dodatkowe wejście do widoku tabelarycznego bezpośrednio ze strony głównej i będą mogli łatwiej przełączać się między kontem firmowym, indywidualnym, a kontem maklerskim.
Zobacz: mBank ma przydatną nowość. Zajrzyj do aplikacji
Zobacz: Revolut z wyczekiwaną nowością. Nie poznasz go
Źródło zdjęć: Shutterstock
Źródło tekstu: ING Bank Śląski