Bank Pocztowy wprowadza autoryzację Face ID

Bank Pocztowy udostępni w swojej aplikacji mobilnej EnveloBank autoryzację za pomocą technologii FaceID. Z kolei dodatkowa autoryzacja przy logowaniu do bankowości internetowej EnveloBank oraz Pocztowy24, za pomocą kodu SMS lub Certyfikatu wymagana będzie jedynie raz na 90 dni.

Michał Świech (Isand)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Bank Pocztowy wprowadza autoryzację Face ID

Przelewy do 1000 złotych będzie można zatwierdzać za pośrednictwem Face ID. W tym celu należy zdefiniować swoją mapę twarzy na telefonie bądź tablecie  Apple, zalogować się do najnowszej wersji aplikacji EnveloBank, a następnie w menu Ustawienia, w zakładce Logowanie i autoryzacja, wybrać opcję Autoryzacja Face ID i zatwierdzić wybór kodem PIN. Co istotne, ze względów bezpieczeństwa, w przypadku trudności z rozpoznaniem twarzy użytkownika przy pomocy Face ID aplikacja EnveloBanku poprosi o dodatkową autoryzację z użyciem kodu PIN.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z myślą o klientach bankowości internetowych EnveloBank oraz Pocztowy24, dodatkowa autoryzacja przy logowaniu, za pomocą kodu SMS lub Certyfikatu wymagana będzie jedynie raz na 90 dni. Co ważne, ze względów bezpieczeństwa, system będzie mógł poprosić o dodatkową autoryzację np. w sytuacji, gdy użytkownik będzie chciał uzyskać dostęp do historii transakcji sprzed 3 miesięcy.