Czy telefon stacjonarny jest nadal potrzebny?

Niektórym telefonia stacjonarna kojarzy się z minioną epoką i smutnym dodatkiem do Neostrady. Dla innych to podstawowa forma komunikacji.

Redakcja Telepolis
52
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Czy telefon stacjonarny jest nadal potrzebny?




Co to jest VoIP?


V
o
I
P






Zadarma


Zadarma


VoIP dla klienta indywidualnego






Zadarma
  • Ekonomiczną* - płacimy w niej za każdą minutę połączenia. W przypadku polskich numerów stacjonarnych 0,012 euro i 0,016 euro dla numerów komórkowych. Do tego np. 0,007 euro za połączenie z numerami w USA, 0,004 euro z kanadyjskimi i 0,007 euro z brytyjskimi.
  • Standardową* - za każde doładowanie konta dowolną kwotą dostajemy 100 minut na połączenia z 7 krajami, m.in. Polską, Kanadą, Stanami Zjednoczonymi i Rosją. Dalej połączenia odbywają według ustalonych stawek, w tym 0,0014 euro za minutę do Polski, 0,013 euro do Hiszpanii lub 0,007 euro do Wielkiej Brytanii. Tylko w tej taryfie jest naliczanie sekundowe.
  • Bezpłatną* - za samą rejestrację dostajemy darmowe 30 minut do 40 krajów świata, a za doładowanie kwotą 8 euro dostajemy do wykorzystania 400 minut. Po ich wykorzystaniu połączenia odbywają według ustalonych stawek.


VoIP dla biznesu


podstawowa forma kontaktu dla 93% firm


uwiązana


Zadarma
Opcja ta jest bezpłatna w przypadku regularnego (co najmniej raz w trzy miesiące dowolną kwotą) doładowywania konta


Czy telefon stacjonarny jest nadal potrzebny?


Zadarma


Artykuł powstał na zlecenie firmy Zadarma