Wyniki UPC Polska po 1Q2009

Po I kwartale UPC Polska ma 410,5 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 155,6 tys. usługi telefonicznej, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, w tym 122,6 tys. telewizji cyfrowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Lech Okoń (LuiN)
18
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wyniki UPC Polska po 1Q2009

Po I kwartale UPC Polska ma 410,5 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 155,6 tys. usługi telefonicznej, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, w tym 122,6 tys. telewizji cyfrowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 mln gospodarstw domowych w Polsce.

W ciągu I kwartału firma sprzedała 22,5 tys. usług szerokopasmowego dostępu do Internetu, zwiększając bazę abonentów do 410,5 tys. Największy wzrost odnotowano w liczbie abonentów najmłodszej usługi UPC Polska - telewizji cyfrowej. Od końca grudnia 2008 roku do 31. marca pozyskano aż 43,5 tys. abonentów.

Dalsza część tekstu pod wideo