Wyniki UPC po 3Q2009
UPC ma już 437,8 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz 168,6 tys. klientów usługi telefonicznej. Obecnie z usługi Telewizji Cyfrowej UPC korzysta ponad 200 tys. abonentów. W grudniu platforma zostanie wzbogacona o usługę UPC Na Żądanie. Operator testuje w Warszawie nowe plany taryfowe dostępu do Internetu.
UPC ma już 437,8 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz 168,6 tys. klientów usługi telefonicznej. Obecnie z usługi Telewizji Cyfrowej UPC korzysta ponad 200 tys. abonentów. W grudniu platforma zostanie wzbogacona o usługę UPC Na Żądanie. Operator testuje w Warszawie nowe plany taryfowe dostępu do Internetu.
W trzecim kwartale 2009 największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, osiągając na koniec III kwartału liczbę 193,9 tys. klientów. Obecnie z usługi tej korzysta ponad 200 tys. abonentów. UPC Polska pierwszy operator na rynku umożliwia o swoim abonentom nagrywanie dwóch programów jednocześnie, podczas oglądania trzeciego. Wprowadził także pierwszą na rynku funkcję automatycznego nagrywania seriali, a następnie Multiroom, pozwalający na korzystanie z usług telewizji cyfrowej na drugim odbiorniku telewizyjnym.
Na koniec trzeciego kwartału liczba klientów Internetu UPC wyniosła 437,8 tys.
We wrzeœniu firma wprowadziła na rynek ultraszybki Internet szerokopasmowy nowej generacji - UPC Fiber Power, dostępny w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50Mb/s i 120 Mb/s.Na terenie Warszawy operator rozpoczął testy nowej oferty o jeszcze wyższych parametrach, w której Fiber Power 5 Mb/s jest dostępny za 55 zł miesięcznie.
|
Wariant usługi: |
Internet Start 2 Mb/s |
Fiber Power 5 Mb/s |
Fiber Power 15 Mb/s |
Fiber Power 30 Mb/s |
Fiber Power 50 Mb/s |
Fiber Power 120 Mb/s |
|
Download |
2 Mb/s |
5 Mb/s |
15 Mb/s |
30 Mb/s |
50 Mb/s |
120 Mb/s |
|
Upload |
256 kb/s |
512 kb/s |
1 Mb/s |
2 Mb/s |
5 Mb/s |
10 Mb/s |
Abonament |
50 zł |
55 zł |
75 zł |
90 zł |
120 zł |
200 zł |