Wyniki SonyEricssona w 2Q2010

W II kwartale SonyEricsson ponownie zanotował zysk netto, choć stosunkowo niewielki. Efekty przynosi program restrukturyzacyjny i skupienie się na segmencie bardziej zaawansowanych telefonów, o czym świadczy wyraźny skok średniej ceny telefonu.

Redakcja Telepolis
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wyniki SonyEricssona w 2Q2010

W II kwartale SonyEricsson ponownie zanotował zysk netto, choć stosunkowo niewielki. Efekty przynosi program restrukturyzacyjny i skupienie się na segmencie bardziej zaawansowanych telefonów, o czym świadczy wyraźny skok średniej ceny telefonu.

SonyEricsson swój sukces w I półroczu upatruje w modelach Xperia X10 oraz Vivaz (sprzedaż od I kwartału) i X10 mini oraz X10 mini pro (sprzedaż od końca II kwartału).

Dalsza część tekstu pod wideo

2Q09

1Q10

2Q10

Przychody (mln euro)

1684

1405

1757

Zysk netto (mln euro)

-213

21

12

Sprzedane telefony (mln szt.)

13,8

10,5

11

Średnia cena (euro)

122

134

160

Pokaż więcej