Wyniki SonyEricssona w 2Q2010
W II kwartale SonyEricsson ponownie zanotował zysk netto, choć stosunkowo niewielki. Efekty przynosi program restrukturyzacyjny i skupienie się na segmencie bardziej zaawansowanych telefonów, o czym świadczy wyraźny skok średniej ceny telefonu.
W II kwartale SonyEricsson ponownie zanotował zysk netto, choć stosunkowo niewielki. Efekty przynosi program restrukturyzacyjny i skupienie się na segmencie bardziej zaawansowanych telefonów, o czym świadczy wyraźny skok średniej ceny telefonu.
SonyEricsson swój sukces w I półroczu upatruje w modelach Xperia X10 oraz Vivaz (sprzedaż od I kwartału) i X10 mini oraz X10 mini pro (sprzedaż od końca II kwartału).
|
|
2Q09 |
1Q10 |
2Q10 |
|
Przychody (mln euro) |
1684 |
1405 |
1757 |
|
Zysk netto (mln euro) |
-213 |
21 |
12 |
|
Sprzedane telefony (mln szt.) |
13,8 |
10,5 |
11 |
|
Średnia cena (euro) |
122 |
134 |
160 |