Wyniki SonyEricssona po 4Q2005

SonyEricsson opublikował swoje roczne wyniki. Daje się zauważyć mocne II półrocze 2005 roku, głównie dzięki nowym telefonom 3G i aparatom z niskiej półki. Firma poinformowała także, że sprzedała 3 mln telefonów z logo Walkman.

Redakcja Telepolis
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wyniki SonyEricssona po 4Q2005

SonyEricsson opublikował swoje roczne wyniki. Daje się zauważyć mocne II półrocze 2005 roku, głównie dzięki nowym telefonom 3G i aparatom z niskiej półki. Firma poinformowała także, że sprzedała 3 mln telefonów z logo Walkman.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

4Q04

4Q05

2004

2005

Sprzedaż (mln sztuk)

12,6

16,1

42,3

51,2

Przychody (mln euro)

2005

2310

6525

7268

Zysk przed opodatkowaniem (mln euro)

140

206

486

516

Zysk po opodatkowaniu (mln euro)

55

144

316

356

Pokaż więcej


Walkman


To był kolejny, mocny kwartał SonyEricssona. Były to możliwe dzięki naszym wcześniejszym inwestycjom w badania i rozwój, które mocno wpłynęły na rozszerzenie naszego portfolio produktów i pojawienie się takich telefonów, jak te sygnowane logo "Walkman". W IV kwartale zaprezentowaliśmy szeroką gamę telefonów - od zaawansowanych 3G jak W900, poprzez Z520 ze średniej półki, a kończąc na lowendach jak J230, J210 czy Z300