Wiadomości
Wyniki SonyEricssona po 4Q2005
SonyEricsson opublikował swoje roczne wyniki. Daje się zauważyć mocne II półrocze 2005 roku, głównie dzięki nowym telefonom 3G i aparatom z niskiej półki. Firma poinformowała także, że sprzedała 3 mln telefonów z logo Walkman.
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
SonyEricsson opublikował swoje roczne wyniki. Daje się zauważyć mocne II półrocze 2005 roku, głównie dzięki nowym telefonom 3G i aparatom z niskiej półki. Firma poinformowała także, że sprzedała 3 mln telefonów z logo Walkman.
Dalsza część tekstu pod wideo
|
|
4Q04 |
4Q05 |
2004 |
2005 |
|
Sprzedaż (mln sztuk) |
12,6 |
16,1 |
42,3 |
51,2 |
|
Przychody (mln euro) |
2005 |
2310 |
6525 |
7268 |
|
Zysk przed opodatkowaniem (mln euro) |
140 |
206 |
486 |
516 |
|
Zysk po opodatkowaniu (mln euro) |
55 |
144 |
316 |
356 |
Pokaż więcej
Walkman
To był kolejny, mocny kwartał SonyEricssona. Były to możliwe dzięki naszym wcześniejszym inwestycjom w badania i rozwój, które mocno wpłynęły na rozszerzenie naszego portfolio produktów i pojawienie się takich telefonów, jak te sygnowane logo "Walkman". W IV kwartale zaprezentowaliśmy szeroką gamę telefonów - od zaawansowanych 3G jak W900, poprzez Z520 ze średniej półki, a kończąc na lowendach jak J230, J210 czy Z300