Wyniki Dialogu po 2Q2009
Grupa kapitałowa Dialog zanotowała w II kwartale przychody ze sprzedaży na poziomie 130,18 mln zł i stratę netto na poziomie 2,36 mln zł. W analogicznym okresie zeszłego roku przychody były o 10,4 mln zł wyższe, sporo większa była też strata netto wynosząca 19,26 mln zł.
Grupa kapitałowa Dialog zanotowała w II kwartale przychody ze sprzedaży na poziomie 130,18 mln zł i stratę netto na poziomie 2,36 mln zł. W analogicznym okresie zeszłego roku przychody były o 10,4 mln zł wyższe, sporo większa była też strata netto wynosząca 19,26 mln zł.
Wyniki za I półrocze są lepsze. Pomimo przychodów w wysokości 259,6 mln zł, niższych o ok. 20 mln zł niż w analogicznym okresie zeszłego roku, to pojawił się zysk netto na poziomie 1,59 mln zł (w I półroczu 2008 r. była strata netto wynosząca 14,35 mln zł).
W I półroczu odnotowano wzrost przychodów z usług świadczonych na bazie obcej infrastruktury (WLR, 1011 i BSA) - w stosunku do analogicznego okresu 2008 r. o 11,6 mln zł. Spółka zwiększyła liczbę klientów zarówno w obszarze usług głosowych, jak i transmisji danych. Na koniec czerwca 2009 r. posiadała 450,8 tys. linii dzwoniących na własnej sieci (pozyskując wyższą od planowanej liczbę klientów instytucjonalnych) oraz 210,3 tys. linii WLR (przyrost o 30% w stosunku do końca 2008 roku). Liczba klientów usług transmisji danych wyniosła 152,7 tys. (w tym 9,7 tys. użytkowników usługi BSA).
Z pakietu DIALOGmedia, obejmującego telefon, Internet i telewizję, korzystało pod koniec czerwca 8,6 tys. klientów.