Wydatki reklamowe operatorów w 2009 roku w TV

Polkomtel przeznaczył w 2009 roku najwięcej spośród operatorów komórkowych na reklamę w telewizji. Wydał na to 448 mln zł przed rabatami - wynika z danych TNS OBOP.

Redakcja Telepolis
34
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wydatki reklamowe operatorów w 2009 roku w TV

Polkomtel przeznaczył w 2009 roku najwięcej spośród operatorów komórkowych na reklamę w telewizji. Wydał na to 448 mln zł przed rabatami - wynika z danych TNS OBOP.

Polkomtel był drugim największym reklamodawcą stacji telewizyjnych, wyprzedził go tylko Unilever, który przeznaczył na to 648 mln zł.

Dalsza część tekstu pod wideo

Miejsce

Operator

2009

2008

Wzrost

2.

Polkomtel

458 mln zł

291 mln zł

57,4%

4.

Centertel

364 mln zł

273 mln zł

33,3%

8.

PTC

291 mln zł

254 mln zł

14,6%

14.

P4

152 mln zł

107 mln zł

42,1%

-

Razem

1265 mln zł

922 mln zł

37,2%

Pokaż więcej