W Play Fresh (nie) dają 60 zł

Play Fresh ruszył z nową kampanią promocyjną. Tym razem celem komunikacji jest poinforomowanie użytkownikow ofert na kartę, że przeniesienie numeru jest możliwe i proste, a dodatkowo, przenosząc numer do Play Fresh, każdy dostaje 60 zł.

Lech Okoń (LuiN)
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
W Play Fresh (nie) dają 60 zł

Play Fresh ruszył z nową kampanią promocyjną. Tym razem celem komunikacji jest poinforomowanie użytkownikow ofert na kartę, że przeniesienie numeru jest możliwe i proste, a dodatkowo, przenosząc numer do Play Fresh, każdy dostaje 60 zł.

Pomysł kreatywny jest inspirowany postacią Pinokia z książki Carla Collodiego. Bohater spotu - drewniana kukiełka - przedstawia ofertę na opak, bo podobnie jak Pinokio, lubi kłamać. Rosnący nos zdradza jednak prawdę.



Dalsza część tekstu pod wideo