UPC wdraża rozwiązanie CallPage

CallPage to autorskie rozwiązanie zwycięzcy czwartej edycji programu Think Big. UPC obiecuje, że wystarczy 28 sekund na uzyskanie połączenia z konsultantem.

Marian Szutiak (msnet)
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UPC wdraża rozwiązanie CallPage
UPC wdraża rozwiązanie CallPage




CallPage
UPC
Think Big


UPC wdraża rozwiązanie CallPage


Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage


Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej


w ekspresowym tempie, około 28 sekund
narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej