UPC Polska ma prawie 1,5 mln klientów

Od dziś Aster i UPC Polska stanowią jedną firmę - UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska.

Lech Okoń (LuiN)
24
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UPC Polska ma prawie 1,5 mln klientów

Od dziś Aster i UPC Polska stanowią jedną firmę - UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska.

Po połączeniu z Asterem, UPC Polska ma blisko 1,5 miliona klientów (1493,9 tys.), a w zasięgu usług UPC znajduje się 2,5 miliona gospodarstw domowych. Celem integracji jest jak najszybsze zaoferowanie wszystkim klientom Astera usług UPC - interaktywnej telewizji cyfrowej, szybkiego Internetu szerokopasmowego, w tym UPC Fiber Power o prędkości do 150 Mb/s oraz telefonii z konkurencyjnymi taryfami.

Marka Aster będzie nadal obecna na rynku jako część logo integracyjnego jednak sukcesywnie, wraz z postępem integracji zastępowana będzie przez logo UPC Polska. Ze względu na skalę przedsięwzięcia, poszczególne działania rozłożone są w czasie, a ich przeważająca część zakończy się jeszcze w 2012 r.

Dalsza część tekstu pod wideo