UKE próbuje zainteresować zagranicznych inwestorów
UKE zaczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić zagranicznych inwestorów do wejścia na polski rynek telekomunikacyjny. 28. i 29. kwietnia w Londynie przedstawiciele Urzędu odbyli szereg spotkań z funduszami inwestycyjnymi i inwestorami branżowymi.
UKE zaczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić zagranicznych inwestorów do wejścia na polski rynek telekomunikacyjny. 28. i 29. kwietnia w Londynie przedstawiciele Urzędu odbyli szereg spotkań z funduszami inwestycyjnymi i inwestorami branżowymi.
Celem tych spotkań było przedstawienie możliwości inwestycyjnych na polskim rynku telekomunikacyjnym. UKE przedstawiał m.in. informację dotyczącą warunków przetargu na zakresy częstotliwości dla budowy mobilnych sieci szerokopasmowych w paśmie 2,5-2,69 GHz (słynny przetarg na "darmowy Internet").
Jak informuje UKE, z dużym zainteresowaniem inwestorów spotkała się inicjatywa związana z przygotowaniem projektu ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci szerokopasmowych. Ustawa ta, po wejściu do stosowania, w znacznym stopniu usprawni procesy inwestycyjne i przyczyni się do rozwoju dostępu do nowoczesnych usług telekomunikacyjnych.
Spotkania z inwestorami mają być kontynuowane, a aktualnie przygotowywana jest nowa misja inwestycyjna skierowana do inwestorów z Azji.