UKE - bezpłatny telefon do BOK w określonych przypadkach

Stanowisko UKE w sprawie telefonicznych kontaktów z Biurem Obsługi Klienta dostawców usług telekomunikacyjnych.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
28
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UKE - bezpłatny telefon do BOK w określonych przypadkach

Stanowisko UKE w sprawie telefonicznych kontaktów z Biurem Obsługi Klienta dostawców usług telekomunikacyjnych.

Podstawowymi problemami, na które narzekają konsumenci są:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • zbyt długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem,
  • pobieranie opłat za każdą minutę połączenia, w tym za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem,
  • brak informacji w cennikach usług telekomunikacyjnych operatorów oraz na ich stronach internetowych o koszcie połączenia i sposobie naliczania opłaty (za całe połączenie, czy za czas jego trwania),
  • skomplikowana, wielokrotnie rozgałęziona struktura zapowiedzi słownych przed możliwością faktycznego dostępu do konsultanta lub innej formy załatwienia sprawy.