Wiadomości
UKE - bezpłatny telefon do BOK w określonych przypadkach
Stanowisko UKE w sprawie telefonicznych kontaktów z Biurem Obsługi Klienta dostawców usług telekomunikacyjnych.
28
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Stanowisko UKE w sprawie telefonicznych kontaktów z Biurem Obsługi Klienta dostawców usług telekomunikacyjnych.
Podstawowymi problemami, na które narzekają konsumenci są:
Dalsza część tekstu pod wideo
- zbyt długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem,
- pobieranie opłat za każdą minutę połączenia, w tym za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem,
- brak informacji w cennikach usług telekomunikacyjnych operatorów oraz na ich stronach internetowych o koszcie połączenia i sposobie naliczania opłaty (za całe połączenie, czy za czas jego trwania),
- skomplikowana, wielokrotnie rozgałęziona struktura zapowiedzi słownych przed możliwością faktycznego dostępu do konsultanta lub innej formy załatwienia sprawy.