TP uruchomiła program partnerski dla firm
Telekomunikacja Polska uruchomiła specjalny program dla partnerów handlowych, którzy pośredniczą w sprzedaży usług TP oferowanych Klientom biznesowym.
Telekomunikacja Polska uruchomiła specjalny program dla partnerów
handlowych, którzy pośredniczą w sprzedaży usług TP oferowanych Klientom
biznesowym. Program Partnerski TP przewiduje trzy poziomy współpracy:
Partner TP, Srebrny Partner TP i Złoty Partner TP. Partnerstwo oznacza
korzyści finansowe dla firm i wsparcie ze strony TP.
- Program Partnerski powstał, aby sprostać rosnącym wymaganiom Klientów
biznesowych, oczekujących kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych,
których elementem są produkty TP, mówi Lidia Kozłowska, Dyrektor Pionu
Klientów Biznesowych TP.
W zależności od osiągniętego poziomu partnerstwa, firmy współpracują z TP
pośrednio lub bezpośrednio:
* Partnerzy TP współpracują z TP za pośrednictwem wybranego
Dystrybutora TP i mają prawo do sprzedaży wybranych usług TP skierowanych
do Klientów biznesowych;
* Partnerzy Srebrny i Złoty współpracują z TP bezpośrednio. Mają prawo
do sprzedaży większości usług TP kierowanych do Klientów biznesowych oraz
do realizacji projektów wykorzystujących usługi TP jako element
rozwiązania teleinformatycznego oferowanego Klientowi.
Kolejne szczeble w Programie Partnerskim TP wiążą się także z coraz
większymi korzyściami dla firm pośredniczących w sprzedaży usług TP:
* każdy Partner TP ma dostęp do szkoleń (produktowych, technicznych i
handlowych), materiałów reklamowych i otrzymuje wynagrodzenie prowizyjne
za sprzedaż usług,
* Srebrny i Złoty Partner TP mogą uzyskiwać premie za realizację
planów sprzedażowych oraz korzystać z dodatkowego, bezpośredniego wsparcia
ze strony TP,
* Złoty Partner TP ma ponadto możliwość otrzymania dodatkowych premii
na działania marketingowe, jak również prowadzenia akcji promocyjnych i
marketingowych wspólnie z TP.
Firmy zainteresowane przystąpieniem do Programu Partnerskiego TP powinny
spełnić wymagania określone w Regulaminie, m.in.:
* dokonać rejestracji za pomocą formularza umieszczonego na stronie
www.telekomunikacja.pl,
* przeszkolić wymaganą liczbę pracowników ze znajomości Usług TP,
* podpisać Umowę Partnerską z Telekomunikacją Polską,
* realizować sprzedaż usług TP na określonym poziomie.