TP: satysfakcja Klientów głównym celem firmy
Zwiększenie satysfakcji Klientów, bogatsza oferta dostosowana do potrzeb każdego użytkownika oraz większe wykorzystanie synergii w ramach Grupy TP i France Telecom - to główne cele nowego Zarządu TP.
Zwiększenie satysfakcji Klientów, bogatsza oferta dostosowana do potrzeb
każdego użytkownika oraz większe wykorzystanie synergii w ramach Grupy TP i
France Telecom - to główne cele nowego Zarządu TP.
Pod koniec kwietnia br. Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej, na wniosek
prezesa TP Marka Józefiaka, powołała Pierricka Hamon na stanowisko
wiceprezesa Zarządu TP oraz Konrada Kobyleckiego na stanowisko członka
Zarządu TP.
Zmiany w Zarządzie wynikają z zakończenia procesu restrukturyzacji oraz
realizacji przez Firmę nowych wyzwań i sprostania coraz większej konkurencji
na polskim rynku.
Pierrick Hamon odpowiada za kontakty z Klientami, sprzedaż i marketing. Z
kolei Konrad Kobylecki zajmuje się informatyką i siecią. Nadzoruje też
Centrum Systemów Teleinformatycznych POLPAK.
W Zarządzie zmieniła się rola Bruno Duthoit, który odpowiadał za marketing
Firmy. Obecnie będzie koordynował działania związane ze strategią,
inwestycjami oraz synergią i realizacją projektów w ramach Grupy TP.