TP nie odwoła się od decyzji UOKiK w sprawie BL
Telekomunikacja Polska podporządkuje się decyzji prezesa UOKiK dotyczącej poprawienia funkcjonowania Błękitnej Linii TP. Wiele z zaleceń Urzędu już wykonaliśmy, pozostałe będą zrealizowane w terminach wskazanych przez UOKiK.
Telekomunikacja Polska podporządkuje się decyzji prezesa UOKiK dotyczącej
poprawienia funkcjonowania Błękitnej Linii TP. Wiele z zaleceń Urzędu już
wykonaliśmy, pozostałe będą zrealizowane w terminach wskazanych przez UOKiK.
"Zgadzamy się z merytoryczną zawartością tej decyzji, choć może ona rodzić
wątpliwości natury formalno-prawnej, które dawałyby mocną podstawę do
wniesienia odwołania. Jednak wiemy doskonale, że na początku funkcjonowania
BL nie działała tak, jak oczekiwali nasi Klienci. Wyciągnęliśmy z tego
wnioski i wiele działań, na które wskazuje w swojej decyzji prezes UOKiK,
jest w trakcie realizacji lub wręcz już zostało zrealizowanych. Poprawa
jakości obsługi Klienta jest głównym celem naszej strategii" - powiedziała
Barbara Górska Rzecznik TP.
Postępowanie UOKiK objęło najbardziej krytyczne trzy miesiące funkcjonowania
Błękitnej Linii TP, czyli okres październik-grudzień ub.r.
Na koniec kwietnia nie było zaległości w realizacji skarg, zgłoszeń,
zamówień i reklamacji na Błękitnej Linii. W systemie znajdują się tylko
zlecenia bieżące. Obecnie na BL można dodzwonić się bez większych kłopotów.
Od lipca TP wprowadzi rozbicie okresów fakturowania na kilka cykli, co
pozwoli równomiernie rozłożyć ruch na BL. Właściwie nie istnieją już
wątpliwe i reklamowane przypadki windykacyjne, będące efektem prowadzonych
uprzednio akcji. Klientom, którym należały się z tego tytułu odszkodowania,
zostały one wypłacone.