TP mówi, że już jest lepiej

Telekomunikacja Polska od kilku miesięcy prowadzi proces poprawy obsługi alternatywnych operatorów, w tym także znaczącej poprawy jakości dostarczania usługi kanalizacji kablowej. Operatorzy już odczuwają poprawę, bo wskaźnik terminowości bliski jest 100% - napisał telekom w komentarzu do wczorajszej kary w wysokości 15 mln zł, nałożonej przez UKE.

Redakcja Telepolis
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
TP mówi, że już jest lepiej

Telekomunikacja Polska od kilku miesięcy prowadzi proces poprawy obsługi alternatywnych operatorów, w tym także znaczącej poprawy jakości dostarczania usługi kanalizacji kablowej. Operatorzy już odczuwają poprawę, bo wskaźnik terminowości bliski jest 100% - napisał telekom w komentarzu do wczorajszej kary w wysokości 15 mln zł, nałożonej przez UKE.

Szerzej o karze nałożonej na TP pisaliśmy w tej wiadomości.

Niezależnie od działań TP na rzecz poprawy jakości obsługi na rynku hurtowym wskazujemy, że nie tylko TP ma obowiązki związane z koniecznością udostępnienia kanalizacji technicznej - każdy z operatorów powinien taki dostęp zapewniać, bo obowiązek ten nie wynika z przeprowadzonej przez regulatora analizy rynku lecz jest nałożony wprost przez prawo. Dlatego - jak wskazaliśmy w postępowaniu - wprowadzenie oferty ramowej dotyczącej dostępu innych operatorów do kanalizacji kablowej TP powinno zostać ponownie poddane analizie regulatora pod względem zasadności dalszego stosowania tego obowiązku - napisała TP w komunikacie.

Dalsza część tekstu pod wideo