Telewizja Osobista okiem jej odbiorców [wideo]

Konkursowy profil Netii na YouTube'ie wypełnił się reklamami nadesłanymi przez uczestników. 3. stycznia jury rozstrzygnie konkurs i przyzna nagrody.

Lech Okoń (LuiN)
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Telewizja Osobista okiem jej odbiorców [wideo]

Konkursowy profil Netii na YouTube'ie wypełnił się reklamami nadesłanymi przez uczestników. 3. stycznia jury rozstrzygnie konkurs i przyzna nagrody.

Za własną wersję reklamy Telewizji Osobistej Netii otrzymać można było nagrody 20 tys. zł, 10 tys. zł i 5 tys. oraz emisję reklamy w TV. Termin nadsyłania filmów upłynął 15. grudnia.

Pełną listę nadesłanych spotów znaleźć można pod tym adresem. Największą popularnością cieszy się ten:

<: F414 :>

Dalsza część tekstu pod wideo