DAJ CYNK

Orange znalazł sposób na ograniczenie liczby reklamacji

09.04.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 7313

Ważne 8

5

Reklamacje i konieczność odpowiadania na nie to problem dla każdego operatora telekomunikacyjnego. Orange znalazł na to ciekawy sposób.



Reklamacje i konieczność odpowiadania na nie to problem dla każdego operatora telekomunikacyjnego. Orange znalazł na to ciekawy sposób.

Od 5 kwietnia 2018 roku operator pomarańczowej sieci wysyła odpowiedzi na reklamacje swoich klientów z adresu no.reply.info.orange@orange.com. Adresu tego Orange nie monitoruje, więc odpowiedzi na korespondencję tam przesłaną nie są odczytywane. Jeśli więc ktoś chce się odwołać lub odpisać, musi ręcznie wstawić adres bok@orange.com. Wielu klientów może to skutecznie zniechęcić do dalszego niepokojenia operatora.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
42. ~Magdalena
0

2018-07-23 22:44:00

przeciez to nic złego

Odpowiedz

41. ~Anonent
0

2018-04-14 06:52:52

Nie rozumiem o co chodzi. Klient musi być w piśmie poinformowany o drodze odwoławczej, mnie się zdarzyło raz spontanicznie odpisać na odrzuconą reklamację, której treści jakiś cymbał w Plusie nie zrozumiał, były to dwa słowa" ręce opadają".

Odpowiedz

40. ~Darek
0

2018-04-13 10:46:53

Zamiast narzekać, trzeba poszukać innego operatora i niepotrzebnie się nie denerwowac ? :)Wylewanie tutaj żali nie wnosi nic odkrywczego i niepotrzebnie podnosi cisnienie piszącemu i czytelnikom.Pozdro.

Odpowiedz

39. ~Bolek
0

2018-04-12 18:08:57

26 No i mamy przykład imbecyla patentowanego... zamiast na pocztę i wysłać reklamację idzie do salonu by mu podbili i sami wysłali a człowiek inny z ważnym problemem z telefonem przez takiego musi czekać ... a tak serio związek telefonu z operatorem jest taki, że to oni go sprzedali więc za wadliwy towar odpowiada sprzedawca czytaj operator.

Odpowiedz

38. ~Bolek
0

2018-04-12 17:57:03

Zamiast wymyślać zmiany adresów może po prostu pora przestrzegać zapisów umowy? A nie, że klient zamawia jedno, dostaje drugie na reklamacji go wyśmiewają i każą dopłacać bo to błąd na stronie i dopiero interwencja UKE zmusza operatora do świadczenia usługi zgodnie z zamówieniem. Wtedy nie będą potrzebne inne adresy bo na pewno będziecie mieli mniej reklamacji.

Odpowiedz

37. paolo
0

2018-04-10 12:19:05

@34: po co? to moja sprawa - -jedni zbierają rybki, inni "chodują" znaczki a ja sobie w szufladzie karty orange zbierałem! moje święte do tego prawo! natomiast orange NIE MIA PRAWA BEZ PODSTAWIENIE blokować mi karty sim twierdząc, że naruszyłem regulamin tylko poprzez to, że przyznany mi na 30 dni pakiet wykorzystałem w 3/4 w 2 dni!Bo niby jakiego to zbrodniczego nadużycia przez to dokonałem???

Odpowiedz

36. toms
0

2018-04-10 11:34:29

32 - potwierdzasz moją tezę o jedynej słusznej drodze - ucieczce od tego molocha. Jeśli w ramach wykupionego limitu operator pozwala sobie na odłączanie numeru, to nie bawiłbym się w żadne reklamacje, tylko wiał ile sił. Tylko odejścia są w stanie zmusić molochy do działań naprawczych. A to ile kto kart posiada i w jaki sposób z nich korzysta, to wyłączna sprawa danego użytkownika. I niech się operator z tego cieszy, bo może raportować znacznie wyższą liczbę kart sim, niż mógłby przy jednej na użytkownika.

Odpowiedz

35. ~ala
0

2018-04-10 09:58:21

szkoda że nie ma chociaż przekierowania na czat :(

Odpowiedz

34. mlody_pelikan
-1

2018-04-10 09:51:31

@32 po co ci aż tyle kart? Pewnie po to żeby przyjanuszyć i za psie pieniądze sobie nabić 20 GB na 20 kart. Myślę że za dużo na Tobie nie stracą a i się ucieszą że sobie pójdziesz gdzieś indziej.

Odpowiedz

33. ~
0

2018-04-10 09:48:06

PRLowski beton.

Odpowiedz

32. paolo
1

2018-04-10 08:33:56

orange zablokowało mi kartę sim za złamanie regulaminu oranage na kartę par 18 bo w ciągu 2 dni wykorzystałem ponad 15Gb z pakietu 20Gb. Złożyłem reklamację telefonicznie z prośba o odblokowanie karty i informację dlaczego mi ją zablokowali i na jakiej podstawie? Oprócz tego (zgodnie z poleceniem konsultanta z infolinii) wysłałem też reklamację na maila. I co? odesłali lakoniczny list, że reklamacja ma być ZŁOŻONA PISEMNIE i wysłana na adres korespondencyjny na Skierniewice! Nie, nie może być złożona w oddziale tylko wysłana pisemnie na Skierniewice! Nosz ku**** mać!Bye bye pomarańczowe gów**** - leżaki z szuflady (w znacznej ilości) idą systematycznie do play!Takiego syfu jak orange w zyciu nie widziałem, najpierw masakrowali mnie przy neostradzie ciągłymi problemami technicznymi i zanikaniem sygnału (ponoć centralka za stara - kur*** w centrum miasta wojewódzkiego w głownej siedzibie mają "za starą centralkę"!!!!) a światłowodu ciągnąć nie chcą bo imsię niby nie opłaca!Pies wam mor*** lizał żabojady!

Odpowiedz

31. ~Franz
0

2018-04-10 08:06:24

To to faktycznie poprawili CX. Dno.

Odpowiedz

0

2018-04-10 01:07:35

Nie wiem w czym problem ? Przecież zgodnie z prawem odpowiedź na reklamację kończy w danej sprawie bezpośrednią relację miedzy klientem a usługodawcą.

Odpowiedz

29. ~Marek
0

2018-04-10 01:07:31

Jakby mi faktura przyszła z adresu Orange.com to bym potraktował jako phishing. Skoro operator używa domeny Orange.pl to niech z takiej wysyła faktury

Odpowiedz

28. ~Veeh
0

2018-04-09 23:24:37

Orange idzie w slady swojej submarki nju czyli olewke reklamacji nawet gdy spozniles sie tylko minute od regulaminowego czasu i pozamiatane. Nic juz nie mozna tam normalnie zalatwic.

Odpowiedz