DAJ CYNK

Orange uruchomił na infolinii sztuczną inteligencję

11.07.2018

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 9317

Ważne 6

0

Taki scenariusz przepowiadaliśmy na przełomie roku - sztuczna inteligencja wkroczyła do operatorów komórkowych i od dziś pomaga w głosowej obsłudze klientów Orange.



Taki scenariusz przepowiadaliśmy na przełomie roku - sztuczna inteligencja wkroczyła do operatorów komórkowych i od dziś pomaga w głosowej obsłudze klientów Orange.

Zobacz: Co może być najważniejsze w branży w 2018 roku?

Jestem Max

Jak dowiedział się serwis TELEPOLIS.PL, sztuczna inteligencja zastosowana przez Orange ma na imię Max. Automat/robot z łatwością identyfikuje klientów po kodzie abonenckim, numerze telefonu, numerze PESEL czy ID Neostrady. Przekazuje informacje o płatnościach, pozwala zgłosić awarie, a w razie potrzeby oddzwania i przypomina o konieczności spłaty faktury czy na życzenie klienta wysyła SMS z informacjami o płatnościach.



Miłego dnia, mówię ci ja... Max

Jeśli tematy rozmowy przekroczą możliwości AI, rozmowa zostanie przełączona do konsultanta. Z czasem jednak większość powinna być do załatwienia bez obecności "białkowych konsultantów".

Rozpoczęte dziś testy dotyczą bardzo wąskiej puli numerów, kończących się na 82. Docelowo Max zajmie się wszystkimi połączeniami przychodzącymi i dzwonieniem do klientów w kwestiach windykacyjnych.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
69. ~Edzik
0

2018-08-08 11:12:56

Jak on ni godo i rozumi po Ślunsku to jest ino zwykła maszyna.

Odpowiedz

68. ~
0

2018-07-13 13:37:32

kiedś było zgłoszenie z salonu że nie działa net, konsul spełnia obowiązek i informuje o opłacie 39 zł jeśli się okaże że netju nie ma z winy salonu i co słyszy w odpowiedzi - dobra, niech przyjeżdżają i tak za wszystko płaci firma

Odpowiedz

67. ~
0

2018-07-13 13:33:58

65, nie, oni mieli zawsze system tak ograniczony że jak coś było nietypowego a dużo jest takich sytuacji to nie dało się załatwić sprawy, a w salonach są sami sprzedawcy do wciskania umów którzy nawet nie wiedzą jak się resetuje modem czy jak zmienić login i hasło modemu - serio, nie mają o tym pojęcia i sprzedają w salonach na piękne oczy, ładną buzie, fajne słowa, a jak czegoś nie wiedzą to dzwonią na infolinię i dają do telefonu klienta bo nawet im się nie chce gadać z konsulem z infoini i niech sobie gada klient - takie mają podejście

Odpowiedz

66. ~
0

2018-07-13 13:33:57

65, nie, oni mieli zawsze system tak ograniczony że jak coś było nietypowego a dużo jest takich sytuacji to nie dało się załatwić sprawy, a w salonach są sami sprzedawcy do wciskania umów którzy nawet nie wiedzą jak się resetuje modem czy jak zmienić login i hasło modemu - serio, nie mają o tym pojęcia i sprzedają w salonach na piękne oczy, ładną buzie, fajne słowa, a jak czegoś nie wiedzą to dzwonią na infolinię i dają do telefonu klienta bo nawet im się nie chce gadać z konsulem z infoini i niech sobie gada klient - takie mają podejście

Odpowiedz

65. ~Jarek Mikul
0

2018-07-13 10:58:44

Przecież oni mieli zawsze sztuczną inteligencję na infolinii i w salonach.

Odpowiedz

64. ~
0

2018-07-12 23:59:25

w pewnym sensie mają racje skoro ludzie nie odchodzą do innych firm tylko jak ktoś nie wie dlaczego jest do kitu i nic się nie poprawia to dlatego że firma ma takich klientów gdzieś i czasem woli zapłacić kary niż poprawić działanie usług bo kara to tylko mały % dochodu firmy, niektórzy ludzie znający się na temacie mówią o tym otwarcie, tylko szkoda nieświadomych ludzi ale na szczęście świadomość rośnie, - jak ktoś mówi że zrezygnuje to niech to zrobi a nie tylko straszy bo to nie działa i dużo takich potem przedłuża umowy więc od dawna tego firma nie traktuje poważnie

Odpowiedz

63. ~
0

2018-07-12 23:51:48

Jak nie będziecie rezygnować tak naprawdę że umowa się kończy i przestajecie płacić to OPL nic nie zmieni na lepsze, OPL w ogóle ma gdzieś narzekania klientów które są w odsłuchiwanych rozmowach - nie robi to żadne wrażenia na OPL nawet jak ktoś straszy sądem, kompletna ignorancja, ci ludzie na górze w O w ogóle się nie liczą z innymi, oni uważają że kase tak czy tak będą mieli bo im się należy bo się ustawili i nie muszą się z nikim liczyć

Odpowiedz

62. ~
0

2018-07-12 23:44:57

59, ale zarząd OPLzawsze wie lepiej czego potrzebują klienci i pracownicy, dobra decyzja, sam nie mam nic w O i dziwie się tym którzy mają i za wszelką cene chcą mieć w O usługi AWARYJNE usługi ale skoro tak chcą...

Odpowiedz

61. ~XXL
0

2018-07-12 08:53:17

Problemem nie jest Orange i jego oferty a SITo się szybciej dzieje niż myślałem ☹️

Odpowiedz

60. ~///
0

2018-07-12 06:56:32

59 - Tak proste oferty nie wymagają kontaktu z BOK.

Odpowiedz

59. ~Mateusz
0

2018-07-12 00:57:22

Na szczescie przenosze sie do T-Mobile z Orange. Przenioslem juz internet, teraz 3x numery glosowe.Ja chce rozmawiac z czlowiekiem a nie z maszyna.

Odpowiedz

58. ~
0

2018-07-11 21:53:21

robot to rozbudowana wersja wciskania przycisków, taką funkcje miała inna sieć że zamiast wciskać przycisk można było powiedzieć i przechodziło do tematu i ten robot będzie irytujący bo konsuli będzie mniej więc czas na połączenie wydłuży się i to będzie ludzi irytować jeszcze bardziej bo robot bedzie mówił sprawdź czy kabel jest wpiety w tyle twojego pirknego modemu któryod nas otrzymałeś,jest to świetnie a teraz sprawdzimy jak się świecą światełka oraz objaśnimy funkcje każdego z nich - uwierzcie, że będzie gorzej

Odpowiedz

57. ~
0

2018-07-11 21:35:09

gdyby wszyscy mający problem z OPL zmienili sieć to od razu zapomnieliby co to problemy z netem i ogólnie z siecią ale nie oni wolą się użerać z awariami siedzieć godzinami na telefonie dzwoniąc na infolinię i czekając na połączenie z konsulem który im lowie naprawią do 72 godzin albo ten durny system jest tak stary że żeby wyczaić o co chodzi to trzeba się domyślać bo piszą skrótami a jak info klientowi przekazuje konsulka z rozwiniętymi zdolnościami tworzenia opowoeści to prawie na bank zadzwoni jeszcze raz wkur.... ny dlaczego nie działa skoro pani powiedziała że będzie działać a salony są tak leniwe że nawet nie robią resetu modemu tylko dają klientom modem po wcześniejszym kliencie z jego loginem i haslem które wprowadził do modemu - tak tak, dostakecie modemy po innych klientach

Odpowiedz

56. ~
0

2018-07-11 21:22:45

nikt tego nie powie oficjalnie bo jedni chcą awansować, inni nie chcą zaczynać wojny z firmą a wszyscy wiedzą jak jest, dziwi mnie tylko skąd się bierze sentyment ludzi do tego dziadostwa i takiego traktowania jako klientów

Odpowiedz

55. ~
0

2018-07-11 21:19:16

nie będą nic poprawiać żeby lepiej działało, poczekają na koniec np takiej miedzi od Neo aż to umrze śmiercią naturalną a do tego czasu konsule i technicy będą działać na złomie który firma ma od komuny - to nie żart

Odpowiedz