Taki scenariusz przepowiadaliśmy na przełomie roku - sztuczna inteligencja wkroczyła do operatorów komórkowych i od dziś pomaga w głosowej obsłudze klientów Orange.
Zobacz: Co może być najważniejsze w branży w 2018 roku?
Jestem Max
Jak dowiedział się serwis TELEPOLIS.PL, sztuczna inteligencja zastosowana przez Orange ma na imię Max. Automat/robot z łatwością identyfikuje klientów po kodzie abonenckim, numerze telefonu, numerze PESEL czy ID Neostrady. Przekazuje informacje o płatnościach, pozwala zgłosić awarie, a w razie potrzeby oddzwania i przypomina o konieczności spłaty faktury czy na życzenie klienta wysyła SMS z informacjami o płatnościach.
Miłego dnia, mówię ci ja... Max
Jeśli tematy rozmowy przekroczą możliwości AI, rozmowa zostanie przełączona do konsultanta. Z czasem jednak większość powinna być do załatwienia bez obecności "białkowych konsultantów".
Rozpoczęte dziś testy dotyczą bardzo wąskiej puli numerów, kończących się na 82. Docelowo Max zajmie się wszystkimi połączeniami przychodzącymi i dzwonieniem do klientów w kwestiach windykacyjnych.
Źródło tekstu: wł
Do tego w Plusie, choć to nadal imitacja 5G, są jakiekolwiek sensowne prędkości - w przeciwieństwie ...
W serii iPhone 12 jest obsługa mmWave w wybranych modelach.
Ciekawi mnie, dlaczego u każdego operatora trzeba mieć jakiś specjalny plan taryfowy, by mieć dostęp ...
@Mila89: Oby tak było jak piszesz- czas pokaże. Na razie za wcześnie rozstrzygać pewniki. Niby wspom ...
Mariusz9a oczywiście życzę rodzinie wszystkiego co najlepsze żeby z tego szybko wyszli... Ale jak pi ...