DAJ CYNK

Orange: Kurierowi za telefon zapłacimy kartą

23.02.2017

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5385

Ważne 11

2

Za telefony zamówione w Orange będziemy mogli zapłacić kartą. Kurierzy DPD są już wyposażeni w odpowiednie terminale mobilne.



Za telefony zamówione w Orange będziemy mogli zapłacić kartą. Kurierzy DPD są już wyposażeni w odpowiednie terminale mobilne.

Sieć Orange potwierdza już możliwość płatności za urządzenia bezpośrednio kurierowi, który dostarcza przesyłkę. Do tej pory klienci musieli mieć przygotowaną gotówkę dla kuriera - najlepiej równo odliczoną.

Wdrożenie nowej formy płatności było możliwe za sprawą zmian wprowadzonych przez firmę kurierską DPD Polska, z którą Orange od lat współpracuje w temacie dostarczania umów i urządzeń swoim klientom.

Źródło tekstu: wł

Tagi: dpd kurier orange
Komentarze
Zaloguj się
57. ~tkubon
0

2017-02-24 11:52:20

@56: Mam w Orange dwa simy europejskie i ftth 100 Mbps. Ponad stówę im miesięcznie płacę i to oni sami do mnie zadzwonili, żeby 6 m-cy przed upływem wcześniejszej umowy przedłużyć. Dzwonią często ludzie kompletnie nieprzygotowani, nie znający oferty, a rodział fix i mobile w Orange powoduje, to, że oprócz 2 faktur jedni konsultanci są od sprzedawania mobile + wciskania na siłę tabletów i netu mobilnego, a inni od części fix. Konsultant powiedział, że da mi dwa abonamenty miesięczne gratis, ja go przyparłem do muru i powiedziałem, że wg ich faktur dwa abonamenty to prawie 200 zł + VAT (on myślał już po rabacie ), więc poprzez targowanie stanęło na 150, co jest ok i dzięki temu uważam, że akurat Orange ma jednak parcie na utrzymanie klientów.

Odpowiedz

56. orson_dzi
0

2017-02-24 11:45:12

@55 Sporo, dzięki temu są w stanie zweryfikować Twoje opowieści. Jak upierdliwą mendą byś nie był przez telefon, nikt Ci nie da niezasadnie jednorazowo 150 zł na usługi mobilne tylko za to, że nie podobała Ci się obsługa. Co innego na stacjonarne.

Odpowiedz

55. ~tkubon
0

2017-02-24 11:30:10

@53: Czy napisałem tutaj coś niewłaściwego? Jeśli chcesz wiedzieć o moich rabatach, dokładnie jest tak:50 zł brutto od jednego konsultanta za niedotrzymanie terminu instalacji netu i powiedzenie, że monter przyjdzie, a nie przyszedł, 150 zł + VAT od innego za podanie mi nieprawdziwych cen netu ftth, wskutek czego płacę takie, jakie rzeczywiście firma oferuje, a nie takie jakie konsultant żądny prowizji mi "na bank" potwierdził. Nie można już na tym form skytykować sposobu pracy call center? Tylu konsultantów tu siedzi?

Odpowiedz

54. wlo
0

2017-02-24 10:36:01

50 - a nie zastanowiłeś się, że to może nie jest to co Tobie się wydaje a jest to problem z Tobą, że nie rozumiesz co się mówi do Ciebie?Co do umów na odległość... Poszperaj w moich komentarzach sprzed wielu lat. Zawsze uważałem, ze marmur to marmur - w banku, u operatora... ;-) I popatrz ile hejtu na mnie po przedstawieniu mojej opinii wylewaliście - też i Ty ;-)

Odpowiedz

53. orson_dzi
0

2017-02-24 09:16:27

@52 Za brak wiedzy nie ma sensu kogokolwiek blokować. Od tego jest publiczna dyskusja żeby się czegoś dowiedzieć.

Odpowiedz

52. Morvius
0

2017-02-24 09:10:11

Orson nie wiem czemu jeszcze tkubon nie dostał blokady na IP.

Odpowiedz

51. ~tkubon
0

2017-02-23 23:33:48

@49: Centurion, aha i guzik mnie obchodzi, kto wysyła w imieniu firmy, czy za pośrednictwem firmy jakieś dokumenty. Przedsiębiorca sam jako osoba prawna może oficjalnie nie łamać żadnych praw. Robią to pracownicy call center, którzy pracują za pół darmo i są tak zdesperowani, że posuwają się aż do takich krętactw. Rotacja na infoliniach to jakaś makabra. Przychodzą ludzie z łapanki, stąd też te problemy. Zasada jest dla mnie jedna: ŻADNYCH umów na odległość, żadnego zgadzania się przez telefon, gonienie naciągaczy w imię własnego interesu.@46: Coś nie tak z tobą...? To chyba mimo wszystko o sieci dobrze świadczy, że jakoś klienta potraktowali po ludzku

Odpowiedz

50. ~tkubon
0

2017-02-23 23:29:34

@47: Nie wiem dla kogo pracujesz i nie interesuje mnie to, ale mówię to co wyłącznie przeszedłem i to nie tylko w sieciach komórkowych, ale w np. bankach, już nie mówiąc o wciskaniu każdego kitu, umowy itd. Zasada jest jedna i nazywa się: WZIAĆ PROWIZJĘ. Czy klient będzie zadowolony, czy skapnie się że został zrobiony na szaro nie ma znaczenia. Od dłuższego czasu NIGDY nie zawieram żadnych umów na odległość. Idę do salonu, czytam dokładnie umowę, znam pracownika osobiście i korzystam z oferty lub nie. U nas niestety ma być tanio, szybko, dużo i niskim kosztem. Potem właśnie powstają problemy. Czy naprawdę forum jest miejscem od tego, żebym zamieszczał tutaj skany umów, reklamacji, wypowiedzeń. No proszę cię, bądź poważny. Nie jest to żaden czarny pijar, tylko zwykłe życie w Polandzie.@45: Wlo, pliz...

Odpowiedz

49. ~Centurion
0

2017-02-23 22:51:46

ad 48. Pracownik call center, ani obsługi klienta nie wysyła (formalnie) do klienta kuriera z umową! To robi przedsiębiorca (w tym przypadku operator telekomunikacyjny). Zatem to przedsiębiorąca musiałby w sposób zaplanowany i zorganizowany łamać prawa konsumenta.Masz jakieś dowody na popełnianie tego rodzaju przestępstw?!Twoje "doświadczeń klienta przedsiębiorcy" wypowiedziane (napisane) także bez dowodów i potwierdzenie to bardzo słaby merytorycznie argument.Ja sobie mogę, dajmy na to napisać, że jestem szejkiem i mam doświadczenia w wydobyciu ropy naftowej ;-)

Odpowiedz

48. ~Ekonomia czy marketing ?
0

2017-02-23 22:43:59

tkubon ma rację . Z doświadczeń klienta przedsiębiorcy potwierdzam że wszelkie nieuczciwe chwyty ze strony telemarketingu korporacyjnego, które są i będą stosowane, bo dla groszowych pracowników call center czy obsługi klienta prowizja to jest być albo nie być, fizycznie. Wyścig szczurów już jest wpisany na stałe w naszą rzeczywistość i tylko czujność i pewien stopień bezwzględności nas chroni.

Odpowiedz

47. ~Centurion
0

2017-02-23 22:22:44

ad 45. Akurat motywacje osoby podpisującej się tu jako "tkubon" są praktycznie od początku dość jasne - nie są to bynajmniej chęć rozwiązania problemu, czy uzyskania pomocy, lecz uprawianie czarnego PR-u.

Odpowiedz

46. ~Mila
0

2017-02-23 22:20:16

"tkubon". Wiem, że jesteś świtem. To pewne. Ku... 200zł rabatu "za fatalną obsługę na infolinię". Co za łoś. Nie mogę z takich wariatów.

Odpowiedz

45. wlo
0

2017-02-23 22:14:19

41 - pewnie, ze nie jestem. Dlatego mam w d[...]e Twoje problemy. Wiem, że ja takich NIGDY nie miałem - i to chcę przekazać ;-)

Odpowiedz

44. ~xx
0

2017-02-23 22:13:25

40@. Zmyślasz bzdury na poczekaniu. Najpierw piszesz, że "zapomnieli" o rabacie który już wcześniej Ci się należał, a po chwili kręcisz coś o jakichś rabatach za całokształt dennej obsługi. Żałosne

Odpowiedz

43. ~Centurion
0

2017-02-23 22:13:11

ad 40. Piszesz, że operatorzy świadomie łamią prawo i na dodatek sugerujesz, że w Orange ma to charakter zaplanowany i zorganizowany.Rozumiem, że masz na to realne i twarde dowody - "na papierze", a nie tą paplaninę na forum.Wiedz o tym, że jeśli takich dowodów nie posiadasz to sam łamiesz prawo pomówieniami i sianiem czarnego PR-u.Bzdurą są też twoje twierdzenie, iż w przypadku łamania prawa przez operatora (w tym przypadku nie respektowanie ustawowego praw konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny - gdy umowa została zawarta na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa) konsument swoich praw musi od razu dochodzić w sądzie.

Odpowiedz