DAJ CYNK

Orange: Chatuj z doradcą klienta

01.10.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 2631

Ważne 2

3

Od marca klienci indywidualni ofert abonamentowych Orange mogli kontaktować się z BOK za pośrednictwem chatu. Teraz dołączają do nich klienci ofert prepaid.

Od marca klienci indywidualni ofert abonamentowych Orange mogli kontaktować się z BOK za pośrednictwem chatu. Teraz dołączają do nich klienci ofert prepaid.

Chat z biurem obsługi klienta dla ofert na kartę dostępny jest od 1 października, a tego typu kontakty obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 (z wyłączeniem świąt).

W formie pilotażu usługa dostępna jest wyłącznie po zalogowaniu się do Mój Orange, w zakładce Obsługa, poprzez pozycję "zgłoś sprawę". Za pośrednictwem chatu porozmawiać można o rozliczeniach, fakturach, doładowaniach, zarządzać usługami (np. potwierdzenie wpłaty czy odblokowanie telefonu), przedłużyć termin płatności faktury, uzyskać kod PUK czy zmienić hasło abonenckie.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
4. ~Nikola
0

2016-05-02 09:32:00

Witam mam 14 lat i doszedł do mnie ok. 30h temu Samsung Galaxy Grand Prime G531F wszystkie aplikacje chodzą bez zarzutu, ale ze starego telefonu karta nie pasowała i mam nową malutką jest włożoną od przedwczoraj od godz. ok 20-21. Telefon nie rejestruje sieci i nie mogę dzwonić ani pisać sms-ów. Proszę o pomoc

Odpowiedz

3. ~egon
0

2015-10-01 13:57:17

@2 Musisz chwilę poczekać i po prawej stronie na dole powinno pojawić się okno chatu. Nic nie trzeba wybierać, klikać itp.

Odpowiedz

2. ~
1

2015-10-01 10:50:30

Zalogowalem sie, wybieram Zgłoś sprawę i nie ma słowa o czacie. Mam oferte FreeNet SIMO na osobe prywatną??

Odpowiedz

1. ~
1

2015-10-01 10:47:27

Dajcie jakis link do tych czató bo an prózno szuakc na portlau Orange.

Odpowiedz