Tarć Plusa z Play'em ciąg dalszy

Polkomtel aktywnie przekonuje klientów do wycofania rezygnacji związanych ze zmianami w regulaminach - przekonał już 5 tys. osób. Walka o klienta jest ostra - Play rozesłał ostatnio do swojej sieci sprzedaży pismo, w którym informował, że Plus ma awarię i nie jest w stanie przenosić numerów do P4, czemu Plus stanowczo zaprzecza - pisze Puls Biznesu.

Lech Okoń (LuiN)
50
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Tarć Plusa z Play'em ciąg dalszy

Polkomtel aktywnie przekonuje klientów do wycofania rezygnacji związanych ze zmianami w regulaminach - przekonał już 5 tys. osób. Walka o klienta jest ostra - Play rozesłał ostatnio do swojej sieci sprzedaży pismo, w którym informował, że Plus ma awarię i nie jest w stanie przenosić numerów do P4, czemu Plus stanowczo zaprzecza - pisze Puls Biznesu.

Nie posuwamy się do takich działań, nie mieliśmy też awarii. Wina leżała po stronie Playa, który próbuje na nas zrzucić odpowiedzialność. To kolejne w ostatnim czasie nieetyczne posunięcie tego operatora - stanowczo zaprzecza Adam Suchenek, kierownik ds. komunikacji w Polkomtelu.

O skali reakcji klientów na zmianę regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Plusa szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Dalsza część tekstu pod wideo