Wiadomości
T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji
T-Mobile Polska poinformował o zmianach w zarządzie spółki, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta, jego satysfakcji i postrzegania marki.
60
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Magdalena Opara
Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Magdaleny w obszarze sprzedaży zarówno w dużej organizacji jak i własnym biznesie będzie cennym wzmocnieniem i pozwoli nam z powodzeniem kontynuować obraną strategię
Agnieszka Dudek
Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym klientom najlepszych doświadczeń. Koncentrujemy się na całej podróży klienta w T?-Mobile aby jego kontakt z firmą był na najwyższym możliwym poziomie, a obsługa klienta wyróżniała się na polskim rynku. Stąd wzmocnienie roli Agnieszki oraz obszaru CEX w organizacji, które, jak wierzę, pomoże nam zrealizować założone cele
Dagmara Ptasińska
Jestem przekonana, że doświadczenie Dagmary, jej znajomość organizacji oraz ugruntowana wiedza na temat procesów biznesowych i zrozumienie kontekstu zachodzących w tym obszarze zmian na rynku, doskonale sprawdzą się na nowym stanowisku i będą miały wpływ na rozwój kadry menedżerskiej i eksperckiej w firmie