T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji

T-Mobile Polska poinformował o zmianach w zarządzie spółki, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta, jego satysfakcji i postrzegania marki.

Marian Szutiak (msnet)
60
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji
T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji




Magdalena Opara


Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Magdaleny w obszarze sprzedaży zarówno w dużej organizacji jak i własnym biznesie będzie cennym wzmocnieniem i pozwoli nam z powodzeniem kontynuować obraną strategię




Agnieszka Dudek


Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym klientom najlepszych doświadczeń. Koncentrujemy się na całej podróży klienta w T?-Mobile aby jego kontakt z firmą był na najwyższym możliwym poziomie, a obsługa klienta wyróżniała się na polskim rynku. Stąd wzmocnienie roli Agnieszki oraz obszaru CEX w organizacji, które, jak wierzę, pomoże nam zrealizować założone cele


Dagmara Ptasińska


Jestem przekonana, że doświadczenie Dagmary, jej znajomość organizacji oraz ugruntowana wiedza na temat procesów biznesowych i zrozumienie kontekstu zachodzących w tym obszarze zmian na rynku, doskonale sprawdzą się na nowym stanowisku i będą miały wpływ na rozwój kadry menedżerskiej i eksperckiej w firmie