Wiadomości
T-Mobile robi kolejny krok, by być bliżej swoich klientów
T-Mobile Polska kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Ma to przynieść większe zadowolenie osób korzystających z usług operatora.
29
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

T-Mobile
1 kwietnia
T-Systems
Niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy w sektorze usługowym jest umiejętność dynamicznego reagowania na aktualne trendy i wypływające z nich oczekiwania klientów. Dlatego nieustannie dostosowujemy się w T-Mobile do zmieniających się wymagań rynkowych, jako że perspektywa klientów i ich zadowolenie są dla nas najważniejsze
Andreas Maierhofer
Juraj Andras
Thomas Lips
Alexander Bartz
Dariusz Nawara
Pawła Czajkowskiego
Asseco Data System
podejścia do obsługi największych klientów biznesowych
większej elastyczności ofertowej i procesowej na etapie pozyskiwania klientów
Top Accounts
B2B
Piotra Markowskiego
płaski abonament T-MOBILE - BEZ LIMITU
T-Mobile stał się pierwszym telekomem współpracującym z Netflixem
Internetu domowego FMS
Piotr Bubak
strategii silnej orientacji na perspektywie klienta
zwiększeniem liczby salonów i pracowników Biura Obsługi Klienta, skróceniem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz wdrożeniem wielu większych i mniejszych inicjatyw, które poprawiają istotnie satysfakcję klientów
Departamentu Customer Experience
usprawnianiu procesów, uproszczeniu dokumentacji i unifikacji standardów obsługowych
crossfunkcyjne
Zobacz:
Zobacz:
Zobacz:
Zobacz: