Średnia cena aplikacji dla smartfonów wzrosła o 43%
Średnia cena aplikacji dla smartfonów wzrosła w ciągu mijającego roku średnio o 43% - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę analityczną Yankee Group.
Średnia cena aplikacji dla smartfonów wzrosła w ciągu mijającego roku średnio o 43% - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę analityczną Yankee Group.
W ciągu ostatniego roku średnia cena aplikacji pobieranych na smartfony wzrosła z 1,99 do 2,85 dolara. Obecnie stanowią one 33% wszystkich aplikacji pobieranych na smartfony.
Każdy klient amerykańskiej sieci AT&T pobiera każdego roku średnio 27 aplikacji na swój telefon. To o 42% więcej, niż wynosi średnia dla tamtejszego rynku. W przypadku użytkowników iPhone’ów, liczba ta jest jeszcze większa i wynosi 60 aplikacji rocznie.
W przypadku sieci T-Mobile, średnia roczna liczba aplikacji pobieranych przez klientów wynosi 18. W zdecydowanej większość jest to zasługa systemu Google Android i jego sklepu Android Market.
Sieć Verizon Wireless może się pochwalić największym odsetkiem klientów, którzy pobierają płatne aplikacje na swoje telefony. W tym przypadku odsetek ten wynosi aż 67%.