DAJ CYNK

Niektórzy użytkownicy Samsunga Galaxy S8 narzekają na problemy z wyświetlaczem

18.04.2017

Dodane przez: Koala

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 7413

Ważne 5

3

Okazuje się, że niektórzy użytkownicy przedsprzedażowych Galaxy S8 w Korei Południowej skarżą się na problemy z ekranem smartfonu. Dokładnie chodzi o czerwonawe zabarwienie białych obrazów wyświetlanych na ekranie.

Okazuje się, że niektórzy użytkownicy przedsprzedażowych Galaxy S8 w Korei Południowej skarżą się na problemy z ekranem smartfonu. Dokładnie chodzi o czerwonawe zabarwienie białych obrazów wyświetlanych na ekranie. Poprawne skorygowanie ustawień wyświetlania kolorów w telefonie rzekomo nie poprawia sytuacji.

Samsung w reakcji na skargi stwierdza, że: "Nie jest to problem jakościowy i może być wyeliminowany u ustawieniach telefonu. Jeśli czerwone zabarwienie ekranu nadal będzie występować, klienci mogą je wymienić w centrum serwisowym".

Ja dzisiaj dostałem swoje prywatne Galaxy S8+ i nie widzę jakichkolwiek problemów z ekranem. Całkiem możliwe, że są to jakieś odosobnione przypadki.

Zobacz: Fotorelacja z Samsung #UNPACKED
Zobacz: Guard S8 - startuje nowy program ochrony dla flagowców Samsunga
Zobacz: Xiaomi Mi 6 wydajniejszy od Galaxy S8+

Źródło tekstu: gsmarena, wł

Komentarze
Zaloguj się
36. ~
0

2017-04-19 21:14:08

> Ja dzisiaj dostałem swoje prywatne Galaxy S8+Nieźle płacą w Telepolis!

Odpowiedz

0

2017-04-19 10:04:06

@ Panie Koala Jak tam Twój telefonik,działa jeszcze?czy popsułeś już go jak inne @ 30 ?@ 9 Gdzie w tektsie przekazałeś mi ,że telefony w europie mają problem z wyświetlaczem?

Odpowiedz

34. ~Marcin
1

2017-04-19 00:24:44

Pamiętam jak poszedłem do salonu w poprzednim roku, sprawdziłem kilka Samsungów S7 i miały one różną barwę ekranu (ustawienia domyślne). Nie jest to dla mnie zaskoczeniem. Co do S7, to Erica Griffin na Youtube także potwierdziła, że to loteria z barwą ekranu dla S7. Wychodzi na to, że nie poprawili masowej produkcji w S8.

Odpowiedz

33. Koala
0

2017-04-18 21:00:14

@32 To zależy jakich argumentów używasz. To temat rzeka. Poza tym masz roszczenie do sprzedawcy i możesz rozwiązać umowę - art. 560 k.c. Sprzedawca ma prawo do 1 naprawy, która często się nie udaje i wtedy jest zwrot zapłaconej kwoty. Zauważ, że zgodnie z prawem producent nie ma obowiązku udzielać jakiejkolwiek gwarancji. To jest jego dobra i nieprzymuszona wola.

Odpowiedz

32. ~przeprosie
0

2017-04-18 20:56:21

Koala raczej wybitnie niekorzystne dla kupujących, powiedz mi dlaczego jak kupię nowy wadliwy telefon np. z uszkodzonym wyświetlaczem producent nie wymieni go na nowy ? tylko muszę kopać się z koniem, to że mi "naprawi" to nie jest NOWY produkt tylko bubel, który z mojego doświadczenia pochodzi kilka / kilkanaście miesięcy i zdechnie.

Odpowiedz

31. broown
0

2017-04-18 20:49:23

samsung raczej nie powinien sobie pozwalać na kolejną wpadke

Odpowiedz

30. Koala
0

2017-04-18 20:38:53

@29 Mój iPhone 6S Plus był wymieniany przez Apple 5 razy i znów będzie wymieniany bo ma śmiecia pod szybą ekranu. A 7 Plus był wymieniany 3 razy. Apple Watch chyba 4 razy, Apple Watch Series 2 - 3 razy, a SE 2 razy. Kosztują nie mniej niż S8, no może poza SE. I co? I są większymi bublami? Tylko dlatego, że dane sztuki były trefne? No nie za bardzo. Zrozumcie wreszcie, że masowa produkcja na taką skalę = niedoróbki. Od tego są uprawnienia do gwaranta czy sprzedawcy by to naprawiali lub wymieniali albo zwracali pieniądze. W Polsce te uprawnienia są wybitnie korzystne dla kupujących, tylko trzeba umieć ich używać. Po co się gorączkować, że coś może być zepsute, to są tylko przedmioty.

Odpowiedz

29. ~look
2

2017-04-18 20:32:09

wirxas nie po to się płaci 4k zł aby dostać szajs wyceniony na produkt premium.

Odpowiedz

28. ~look
1

2017-04-18 20:30:25

@wirxas to nie jest jednostkowy przypadek z S8 , znowu wtopa tej firmy.

Odpowiedz

27. Koala
0

2017-04-18 20:22:40

@24 moja wrodzona złośliwość, a czyjaś wrodzona... przemilczę, to 2 różne kwestie, wieź się opamiętaj

Odpowiedz

26. wrixas
2

2017-04-18 20:22:20

O co wam u diabła chodzi? Koala kupił za własny hajs telefon, żeby go tu nam szybciej opisać i potestować. Skoro wada występuje w niektórych telefonach, to nie da się odmówić Koali racji, że są to odosobnione przypadki. Mam wrażenie, że część z was ma ból... powiedzmy głowy, o to że Koala ma dużo fajnych rzeczy. No ma. Ja to też widzę. Ale o co jest ta histeria? Że ma, że słusznie napisał, a może że część z nas nie ma (ja nie mam, ale mnie, powiedzmy, głowa nie boli). Tego się serio już nie da czytać.

Odpowiedz

25. ~look
0

2017-04-18 20:19:54

@Koala - dostałeś wadliwy S8 / S8 +? bo nie jestem w temacie, bo mogę potwierdzić, że problem nie jest incydentalny.

Odpowiedz

24. ~Dziki
0

2017-04-18 20:19:02

@23 masz racje zaczęło się od @5. I co? Przeczytaj swoje i zacznij od siebie patrz @19

Odpowiedz

23. Koala
1

2017-04-18 20:11:56

@20 Owszem, wiadomo: "Okazuje się, że niektórzy użytkownicy przedsprzedażowych Galaxy S8 w Korei Południowej skarżą się na problemy z ekranem smartfonu". Mój jest tak samo przedsprzedażowy, co te inne. I jak wada jest to jest. Jak jej nie ma, to nie ma. Ekrany się same z siebie nie zabarwiają na czerwono. A zacznijmy od tego, że komentarz @5 był nie na miejscu. Akcja spotyka się z reakcją.

Odpowiedz

0

2017-04-18 20:05:52

Grrr... Ty masz PLUS, nie wiem dlaczego znikł ten ( )...

Odpowiedz