Ruszyła kampania społeczna "Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów"

Akcja, której ambasadorem jest Jan Nowicki, ma celu przypomnienie, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca też uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi.

Marian Szutiak (msnet)
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Ruszyła kampania społeczna "Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów"
Ruszyła kampania społeczna "Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów"




23HEROES


W świecie nieustannych premier flagowców, w których liczy się siła procesora, przekątna ekranu, czy liczba i jakość aparatów, coraz słabiej słychać głos z drugiej strony słuchawki. myPhone, jako producent telefonów klasycznych to odpowiednia marka, by przypomnieć o tym, co jest istotą telefonu, czyli rozmowa i głos drugiej osoby


Dobrze znamy potrzeby seniorów, ponieważ od lat skupiamy się na tym, aby dostarczać na rynek telefony proste w obsłudze, a tym samym przyjazne osobom starszym. Tę kampanię kierujemy jednak przede wszystkim do nieco młodszych odbiorców, chcąc zwrócić uwagę tej grupy na ogromne znaczenie budowania relacji i utrzymywania stałego kontaktu, w szczególności z rodzicami i dziadkami


Domu Artystów Weteranów Scen Polskich




Marka myPhone zdecydowała się nie tylko wesprzeć finansowo Dom Artystów Weteranów Scen Polskich w Skolimowie, ale również dać szansę innym na udział w tym przedsięwzięciu. Dlatego już w listopadzie ruszy produkcja wyjątkowego audiobooka, do nagrania którego głosu użyczą mieszkańcy Domu Artystów oraz ambasador kampanii - Jan Nowicki. Audiobook będzie dostępny od grudnia na platformie partnera kampanii - księgarni internetowej Publio.pl. Całkowity dochód z jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Skolimowa. Audiobook otrzymają również wszyscy, którzy kupią telefon klasyczny myPhone w okresie bożonarodzeniowym