Ranking polskich marek telekomunikacyjnych wg Rzeczpospolitej

Najmocniejszą polską marką telekomunikacyjną w 2011 roku według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest Plus, wyceniana na 1,2 mld zł. W zeszłym roku najwyższe miejsce na podium zajmowała nieistniejąca już Era.

Redakcja Telepolis
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Ranking polskich marek telekomunikacyjnych wg Rzeczpospolitej

Najmocniejszą polską marką telekomunikacyjną w 2011 roku według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest Plus, wyceniana na 1,2 mld zł. W zeszłym roku najwyższe miejsce na podium zajmowała nieistniejąca już Era.

Na drugim miejscu znalazł się Play (marka wyceniana na niecały mld zł), który prześcignął Telekomunikację Polską. Kolejne miejsca zajęły marki blueconnect, neostrada, Netia, Heyah, Multimedia, Vectra, Dialog, Toya, Inea i Aster.

W porównaniu z zeszłym rokiem, z rankingu zniknęła nie tylko Era, ale i Simplus, Sami Swoi oraz 36,6, przez co moc samej marki Plus skokowo wzrosła. W przyszłym roku z rankingu zniknąć może Telekomunikacja Polska (planowany rebranding na Orange przed Euro 2012), Aster (przejęty przez UPC) oraz Dialog (przejęty przez Netię).

Dokładny ranking można zobaczyć na tej grafice, a więcej przeczytać na stronach Rzeczpospolitej.

Dalsza część tekstu pod wideo