Prezes FT chce wzmocnienia pozycji TP, także rebrandingiem

Chcemy, aby Telekomunikacja Polska wyróżniała się pozytywnie na tle konkurencji. Także pod względem jakości obsługi klientów - mówi Stéphane Richard, nowy prezes France Telecom, cytowany przez Gazetę Wyborczą.

Redakcja Telepolis
37
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Prezes FT chce wzmocnienia pozycji TP, także rebrandingiem

Chcemy, aby Telekomunikacja Polska wyróżniała się pozytywnie na tle konkurencji. Także pod względem jakości obsługi klientów - mówi Stéphane Richard, nowy prezes France Telecom, cytowany przez Gazetę Wyborczą.

Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre pomysły. (…) Mamy spore nadzieje na dalszy dynamiczny rozwój na polskim rynku, także dlatego, że polska gospodarka oparła się spowolnieniu gospodarczemu w 2009 roku - mówi Richard.

Jednym z elementów wzmacniania pozycji ma też być ujednolicenie marki, którą docelowo zostanie najprawdopodobniej Orange. Maciej Witucki, prezes TP dodaje, że taka zmiana wymaga jednak odpowiedniego momentu, a taki powinien nadejść w 2011-12 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo