Prawie 1,2 mln klientów 36.6 w rok

Jarosław Bauc, prezes Polkomtela, w wywiadzie dla Gazety Wyborczej powiedział, że ofertę prepaid 36.6 wybrało blisko 1,2 mln klientów.

Redakcja Telepolis
67
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Prawie 1,2 mln klientów 36.6 w rok

Jarosław Bauc, prezes Polkomtela, w wywiadzie dla Gazety Wyborczej powiedział, że ofertę prepaid 36.6 wybrało blisko 1,2 mln klientów.

Z nową marką prepaid skierowaną do młodzieży, Plus wystartował w 5. czerwca 2008 r. Więcej o ofercie pisaliśmy w tej wiadomości.

Markę 36.6 to prosta i przejrzysta oferta podstawowa. Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 60 gr, a SMS i MMS 15 gr. Do tego oferuje także usługi takie jak "MówiszMasz", czyli zbieranie darmowych sekund za rozmowy przychodzące, czy "Chill Bill", która pozwala uzyskać dodatkowe złotówki w zamian za odsłuchanie reklam.

Dalsza część tekstu pod wideo