Polkomtel tłumaczy problemy z "Mam talent"
Polkomtel odniósł się do niedawnej awarii SMS-ów premium kierowanych na numer Mam Talent. Jako powód podano natężenie ruchu.
Polkomtel odniósł się do niedawnej awarii SMS-ów premium kierowanych na numer Mam Talent. Jako powód podano natężenie ruchu.
W związku z natężeniem ruchu SMS-owego na nr 7322 wykorzystywany dla potrzeb programu "Mam Talent", w trakcie odcinka finałowego nastąpiła chwilowa niemożliwość dostarczenia SMS-ów wysyłanych przez klientów sieci Plus. Wspomniane utrudnienie zakończyło się przed zamknięciem głosowania, a wszystkie wysłane SMSy zostały dostarczone do TVN - podało biuro prasowe operatora.
Klienci Polkomtela, którym w związku z powyższym mogły zostać w sposób nieprawidłowy naliczone opłaty za SMS-y kierowane na numer 7322, powinni zgłosić w tej sprawie reklamację. Każda reklamacja - jak obiecuje operator - zostanie zbadana w trybie indywidualnym.
Szerzej o kłopotach z SMS-ami premium przy finale programu Mam Talent pisaliśmy w tej wiadomości.