Wiadomości
Polkomtel prezentuje Plusha, czyli prepaida dla młodych
Polkomtel pokazał nową markę prepaid skierowaną do młodych ludzi - Plush. Bo marka Plus nie miała szansy dotrzeć do nich - powiedziała Beata Białkowska, która szefuje marketingowi operatora.
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Polkomtel pokazał nową markę prepaid skierowaną do młodych ludzi - Plush. Bo marka Plus nie miała szansy dotrzeć do nich - powiedziała Beata Białkowska, która szefuje marketingowi operatora.
Bez konsekwencji - to hasło nowej oferty. Czerpie pozytywy z marki Plus, ale w niektórych aspektach zachowuje dystans (vide malowanie sprayem litery H).
Nowa oferta prepaid to:
Dalsza część tekstu pod wideo
- nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich oraz 500 MB - 35 zł,
- nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich - 30 zł,
- nielimitowane rozmowy do wszystkich - 25 zł,
- 2 GB i SMS-y do wszystkich - 15 zł,
- 2 GB, SMS-y do wszystkich i minuta za 9 groszy - 20 zł,
*147*19#
Zobacz: