Polkomtel prezentuje Plusha, czyli prepaida dla młodych

Polkomtel pokazał nową markę prepaid skierowaną do młodych ludzi - Plush. Bo marka Plus nie miała szansy dotrzeć do nich - powiedziała Beata Białkowska, która szefuje marketingowi operatora.

Redakcja Telepolis
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Polkomtel prezentuje Plusha, czyli prepaida dla młodych

Polkomtel pokazał nową markę prepaid skierowaną do młodych ludzi - Plush. Bo marka Plus nie miała szansy dotrzeć do nich - powiedziała Beata Białkowska, która szefuje marketingowi operatora.

Bez konsekwencji - to hasło nowej oferty. Czerpie pozytywy z marki Plus, ale w niektórych aspektach zachowuje dystans (vide malowanie sprayem litery H).

Nowa oferta prepaid to:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich oraz 500 MB - 35 zł,
  • nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich - 30 zł,
  • nielimitowane rozmowy do wszystkich - 25 zł,
  • 2 GB i SMS-y do wszystkich - 15 zł,
  • 2 GB, SMS-y do wszystkich i minuta za 9 groszy - 20 zł,

*147*19#




Zobacz: